شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
1403/05/15 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_dr55-7d1b10a8-5277-4cae-a5c4-ccf3cdb30521.jpg
مصرف برق خوزستان به مرز هشدار نزدیک شد/ هم استانی ها صرفه جویی کنند

علی خدری سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش بی سابقه دمای هوا و افزایش میزان استفاده از وسایل سرمایشی اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش می‌کند تا کوچک ترین اختلالی در تامین برق مورد نیاز مشترکان برق ایجاد نشود اما حفظ پایداری شبکه، بدون همراهی هم استانی‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: به منظور همراهی در توزیع عادلانه انرژی در استفاده از وسایل برقی پرمصرف همچون ماشین لباسشویی، اتو و جاروی برقی و ... در ساعات اوج مصرف به ویژه در ساعات 13 تا 18 خودداری و در صورت استفاده از کولرهای گازی و سامانه های سرمایشی پرمصرف دمای سامانه سرماساز را بر روی عدد 24 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ضمن هشدار نسبت به افزایش میزان مصرف برق در روزهای اخیر تصریح کرد: به میزان نگران‌کننده مصرف برق در استان نزدیک شده ایم و انتظار می‌رود که مشترکان مجموعه صنعت برق را همراهی و در پویش با انرژی شرکت کنند تا از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

خدری در خصوص مشمولان پاداش مدیریت مصرف برق نیز گفت: قبض برق 107 هزار و 29 اشتراک رایگان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح پویش "با انرژی" با هدف افزایش مشارکت مردم در طرح‌های صرفه جویی در مصرف برق که با اهدای پاداش‌های متنوعی نیز همراه است افزود: بر اساس قرعه کشی انجام شده چهار مشترک خوزستانی از شهرهای ماهشهر، ایذه، و صیدون برنده جوایز یک میلیارد ریالی مدیریت مصرف برق شدند.

وی گفت: مشترکان خوش مصرف استان که با راهکارهای مدیریت مصرف میزان مصرف خود را تا 15 درصد کاهش دادند جوایز صد میلیون تومانی پویش با انرژی اهدا شد.

97
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal