صفحه اصلی
تالار گفتگو
اخبار سایت
نظرسنجی
عضویت / ورود
*
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
مشترکین و متقاضیان
فرم ها ، فرآیند ها و راهنما
شناسنامه فرایندهای ارائه خدمت
خدمات الکترونیک
نرم افزار موبایل برق
میز خدمات الکترونیک
راهبرد مشارکت
راهبرد مشارکت شرکت توانیر
مشاهده و پرداخت قبوض برق
ارتباط با مسئولان
حوزه ستادی
مدیریت نواحی و شهرستان ها
معاونت ها و دفاتر
معاونت مهندسی
دستورالعمل های طراحی
معاونت برنامه ریزی
شرح وظایف معاونت برنامه ریزی
معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
شرح وظایف معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
معاونت فروش و خدمات مشترکین
معرفی معاونت فروش و خدمات مشترکین
چارت سازمانی معاونت مشترکین
دفتر مدیریت مصرف
دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
دفتر نظارت بر فروش و وصول
دفتر نظارت بر کنترل لوازم اندازه گیری
معاونت مالی و پشتیبانی
صورت های مالی سال 1399
قوانین و مقررات
هزینه خدمات پس از فروش
هزینه برقراری انشعاب آمپری
هزینه برقراری انشعاب دیماندی
بخشودگی ها
حریم های هوایی و زمینی توزیع برق
آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق
حریم خطوط هوایی انتقال و توزیع نیروی برق
قانون سازمان برق ایران
آیین نامه اجرایی مجازات استفاده از برق غیرمجاز
تعرفه های برق
راهنمای مراجعین
راهنمای ثبت نام سامانه دادور
لیست خدمات دفاتر پیشخوان دولت
آموزش نحوه قرائت کنتور برق
اطلاع رسانی خاموشی ها
معرفی خدمات
درباره ما
تاریخچه و حوزه فعالیت شرکت
ساختار سازمانی شرکت
خط مشی
مشخصات مدیران ارشد شرکت
منشور عفاف و حجاب
ارتباط با ما
ارتباط با مسئولین پورتال
ارتباط با مسئولین معاونت ها و دفاتر مستقل
ارتباط با مسئولین خدمات
شماره تماس مدیریت های توزیع برق شهرستان ها
ارتباط با روابط عمومی
آدرس ما در شبکه های اجتماعی
تماس با دستگاه
ENGLISH
دسترسی سریع
نظرسنجی خدمات
انتقادات و پيشنهادات
|
فیلتر
از
تا
جستجو
گروه
انتقادات و پیشنهادات
مرتب شود با
تاريخ
موضوع انتقاد
جواب انتقاد
به صورت
صعودی
نزولی
ثبت انتقاد جديد
تعداد موارد یافت شده :
6
تعداد موارد یافت شده ی امروز:
0
موضوع انتقاد
1399/04/18
مامور خواندن کنتور
مامور خواندن کنتور
با سلام و خسته نباشید
در حالیکه وضعیت آبادان از نظر شیوع کرونا قرمز اعلام شده، ماموری که به منزل ما مراجعه کرد ماسک نداشت در حالیکه اداره برق گفته بود به همه ماسک و تجهیزات رعایت بهداشت ارائه شده وقتی به ایشون گفتم چرا ماسک نزدید؟
با گستاخی گفت به خودم مربوطه!!!
ما بعنوان شهروند نباید معترض باشیم؟
جون بچه ها و خودمون باید بازیچه ی سهل انگاری مأمورینی که هنوز ارتباط و احترام رو بلد نیستند بشه؟
خواهشمندم رسیدگی کنید.
ضمن عرض سلام و تشکر از انتقاد سازنده شما
به اطلاع می رساند شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با هدف حفظ سلامتی هم استانی های گرامی و کارکنان خود، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و آموزش های لازم وهمچنین در اختیار گذاشتن لوازم و تجهیزات بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده به تمامی کارکنان خود از جمله ماموران قرائت کنتور باتوجه به ارتباط آن ها با مشترکین و ارباب رجوع اقدام نموده است.لذا با انجام این تلاش ها ونظارت های مختلفی که از سوی این شرکت صورت می گیرد متاسفانه باز هم شاهد موارد این چنینی از سوی بعضی افراد و به دلایل مختلف هستیم.
این اطمینان به شما داده می شود ضمن بررسی موضوع فوق وتذکر لازم مجددا داده خواهد شد.
با تشکر
1399/04/09
بازدید محل نصب کنتور
بازدید محل نصب کنتور
من در خردادماه به اداره برق شهرستان اندیمشک جهت انشعاب برق در شهرک شهید مدنی مراجعه کردم و پس از تحویل مدارک پیام روی شماره گوشیم اومد که تاریخ 99/3/23 جهت بازدید مراجعه خواهد شد ولی متاسفانه تا امروز که 99/4/9 می باشد هنوزکسی از طرف شرکت برای بازدید نیامده .
با تشکر
با سلام و ضمن تشکر از صبر و بردباری شما
از طریق اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید در کوتاه ترین زمان نسبت به پیگیری موضوع و اعلام نتیجه به شما اقدام می گردد.
1399/03/17
تشکر و قدردانی
تشکر و قدردانی
جا دارد مراتب سپاس و تشکر از پرسنل زحمت کش توزیع برق آبادان جهت رفع هر چه سریعتر مشکل بنده در منطقه کوی کارگر در تاریخ مذکور را اعلام می نمایم
با سلام و احترام
خدمات رسانی مطلوب و رضایت شما هم استانی های گرامی از اهداف و وظایف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان می باشد و همواره تلاش شده تا سطح این خدمات در بالاترین کیفیت و مرتبه باشد لذا در خصوص ارسال پیام تشکر و تقدیر جنابعالی، صمیمانه سپاسگزاریم.
1399/03/12
تقسیط بدهی
تقسیط بدهی
سلام
برای افرادی که بدهی بالایی دارن تقاضا داریم گزینه تقسیط بدهی در قسمت میز خدمت اضافه بشه
پاسخ
با سلام و تشکر از پیام شما
این موضوع به معاونت فروش و خدمات مشترکین منعکس گردید.
1399/03/08
اطلاع رسانی درمورد وصل برق
اطلاع رسانی درمورد وصل برق
اطلاعات غلط و نادرست درمورد وصل برق ناحیه خرمشهر
باسلام واحترام
هم استانی گرامی به اطلاع می رساند خاموشی های شبکه در دو نوع خاموشی بابرنامه و خاموشی های بدون برنامه و ناخواسته میباشد که در نوع اول این خاموشی ها از قبل برنامه ریزی وهماهنگ شده و دارای زمان قطع و وصل می باشند و در نوع دوم این خاموشی ها که بر اساس حوادث و مشکلات شبکه به وجود می آیند، در اولین فرصت بعد از اصلاح شبکه برطرف می گردد و معمولا دارای زمان تقریبی می باشند.
لذا ضمن تشکر از صبر و بردباری شما خواهشمند است در زمان وقوع خاموشی فقط ازطریق سامانه اتفاقات برق121 پیگیری فرمایید.
<<
<
1
2
>
>>
Powered by
Dorsa
Portal