شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
در بازدید استاندار خوزستان از دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مطرح شد؛
شبکه از آمادگی لازم برای تامین برق پایدار برخوردار است
علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، امروز با حضور در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، از آخرین وضعیت آمادگی و پایداری شبکه برق استان برای گذر از پیک تابستان بازدید کرد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، امروز با حضور در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، از آخرین وضعیت آمادگی و پایداری شبکه برق استان برای گذر از پیک تابستان بازدید کرد.

در این بازدید، علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان،گزارشی از اقدامات انجام شده برای افزایش تاب آوری شبکه و آمادگی برای تامین برق پایدار در فصل گرم سال ارائه کرد.

حسینی محراب در این بازدید با اشاره به آمادگی مطلوب صنعت برق خوزستان برای گذر از پیک تابستان، گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه صنعت برق استان، شبکه برق خوزستان از آمادگی لازم برای تامین برق پایدار در فصل گرم سال برخوردار است.

وی افزود: در این راستا، اقداماتی نظیر تعمیرات و بازسازی شبکه، افزایش ظرفیت پست های برق، و ارتقای آمادگی اکیپ های اتفاقات انجام شده است.

حسینی محراب تاکید کرد: همچنان نیاز به همکاری و صرفه جویی از سوی مشترکان وجود دارد.وی گفت: در حال حاضر، مصرف برق در استان خوزستان به بیش از 9 هزار مگاوات رسیده است که این رقم در سطح کشور بی سابقه است. تامین این میزان برق با توجه به شرایط دمای هوا و گستردگی شبکه، کار بسیار دشواری است و فشار زیادی به شبکه برق وارد می کند.

استاندار خوزستان از مردم استان خواست که با صرفه جویی در مصرف برق، به پایداری شبکه و پیشگیری از خاموشی برق کمک کنند.

وی گفت: حتی خاموش کردن یک لامپ اضافی می تواند در کاهش مصرف برق موثر باشد.

وی با اشاره به سختی های تامین برق افزود: در صنعت برق موارد مشابه فداکاری کارکنان نیروگاه رامین هر روز رخ می دهد و این روزها تنها یک نمونه آن در رسانه ها منعکس شد. در شهرهای مختلف استان خوزستان مانند آّبادان ،خرمشهر، باغملک ، ایذه، ماهشهر، اندیکا، احمد فداله دزفول، صیدون، بهبهان، ماهشهر،هندیجان، شوش و دیگر شهرها، کارکنان توزیع برق خوزستان شبانه روز در حال تلاش هستند و ما هم ضمن قدردانی از مردم و مشترکان انتظار داریم تا نهایت صرفه جویی را به خصوص در دو هقته آینده به کار ببندند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مادران و بانوان می توانند نقش مهمی در مدیریت مصرف برق داشته باشند. خاموش کردن لامپ های اضافی، تنظیم دمای کولرها روی 24 درجه، و استفاده از لوازم پرمصرف در ساعات کم مصرف، از جمله اقداماتی است که می توان برای کاهش مصرف برق انجام داد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه کمترین خواسته محموعه مهندسان و مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به خصوص در این روزها از مردم خاموش کردن لامپ های اضافه و تنظیم دمای کولرهاست، افزود: البته جوایز و مشوق های خوبی هم وزارت نیرو و شرکت توزیع خوزستان برای مردم در نظر گرفته تا ان شالله بدون کمترین خاموشی تابستان طی شود

حسینی محراب خاطرنشان کرد: اگر هم نارسایی و مشکلی پیش آمده ما از مردم عدرخواهی می کنیم اما بر اساس بازدید ها و گزارش هایی که دریافت کرده ام همه ی تلاش کارکنان صنعت برق این هست که هیج نارسایی در شبکه برای مردم و مشترکان رخ ندهد و این جای تشکر دارد.

تاریخ:
1403/04/30
تعداد بازدید:
141
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal