شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
بسم الله الرحمن الرحیم سلام برثار حسینی، سلام بر حماسه‌سرایان عشق، سلام بر دل‌های عاشق و سینه‌های پرشور که در عزای سرور آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به سوگ و ماتم نشسته‌اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام برثار حسینی، سلام بر حماسه‌سرایان عشق، سلام بر دل‌های عاشق و سینه‌های پرشور که در عزای سرور آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به سوگ و ماتم نشسته‌اند.

در این مقطع از تاریخ که نغمه‌ی حزن‌انگیز ماتم تاسوعا و عاشورا در جان و روحمان طنین‌انداز شده و اشک ماتم از چشمانمان جاری می‌شود، بار دیگر بر عظمت و شکوه حماسه‌ی عاشورا عزاداری می‌کنیم.

حماسه‌ی عاشورا، تابلوی بی‌بدیلی از رشادت، ایثار و فداکاری در راه عشق و حقیقت است که تا ابد در تاریخ بشریت خواهد درخشید. دشت نینوا، گواه رشادت‌ها و جانفشانی‌های سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش است که با خون پاک خود، مشعل آزادی و عدالت‌خواهی را روشن نگاه داشتند.

امروز، در حالی که عطر ماتم جان‌گداز تاسوعا و عاشورا در فضای جامعه پیچیده است، کارکنان خدوم و فداکار صنعت برق خوزستان با غیرت و از خودگذشتگی مثال‌زدنی، در تلاش هستند تا برق پایدار و مطمئنی را به مردم شریف استان برسانند.

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت مجدد شهادت جان‌سوز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، از مردم عزیز استان تقاضا دارم با الگوگیری از سیره ی حسینی و با مدیریت مصرف برق، در صرفه جویی این نعمت الهی کوشا باشند تا کارکنان صنعت برق بتوانند با آسودگی خاطر، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تأسی از سیره ی حسینی، در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و شاهد سربلندی و عزت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

علی خدری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

تاریخ:
1403/04/25
تعداد بازدید:
87
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal