شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
برق 161 اداره پرمصرف خوزستان قطع شد
سخنگوی صنعت برق خوزستان با اشاره به صدور اخطارهای قبلی برای مشترکان پرمصرف اداری گفت: طی 2 روز گذشته برق 161 اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان قطع شد.

سخنگوی صنعت برق خوزستان با اشاره به صدور اخطارهای قبلی برای مشترکان پرمصرف اداری گفت: طی 2 روز گذشته برق 161 اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان قطع شد.

 

کامران حدادی با بیان اینکه روز شنبه و یکشنبه به ترتیب برق 78 و 83 مشترک اداری پرمصرف قطع شد اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در روزهای گذشته، پیام‌هایی مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق به ادارات ارسال کرده که با توجه به اصلاح نکردن روند مصرف و پس از صدور اخطار، دستور قطع برق ادارات پرمصرف صادر شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان شهریورماه، میزان مصرف برق خود را در ساعات اداری 30 درصد نسبت به سال 1400 و در ساعات غیر اداری 60 درصد نسبت به متوسط بار مصرفی روز، کاهش دهند.

سخنگوی صنعت برق خوزستان ادامه داد: در صورتی که مشترکین اداری پرمصرف نسبت به کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند پس از ارسال اخطارهای لازم نسبت به قطع برق انشعاب آنها اقدام خواهد شد.

حدادی اظهار کرد: وزارت نیرو امسال با هدف جلب مشارکت عمومی، علاوه بر پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف که تا رایگان شدن قبض برق را نیز شامل خواهد شد، پویش "با انرژی" را طراحی کرده و عموم مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح، علاوه بر کاهش مصرف برق خود، از جوایز ارزنده آن از قبیل 300 دستگاه خودرو داخلی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و... بهره مند شوند.

قابل ذکر است، هفته گذشته برق 278 مشترک اداری پرمصرف در خوزستان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق قطع شد.

 
تاریخ:
1403/04/18
تعداد بازدید:
86
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal