شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
1403/01/09 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_modiran444-2183d1bd-a6ed-4a67-a368-f929d32e7b1c.jpg
بررسی تدابیر لازم برای تامین و توزیع برق پایدار در تابستان

در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت برق منطقه ای و توزیع نیروی برق خوزستان، ظرفیت های دوجانبه برای عبور موفق از پیک بار 1403، بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شد.

 

در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران هر دو شرکت برگزار شد، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با وجود تفکیک وظایف شرکت های برق در استان خوزستان، یکی از مهمترین عواملی که باعث شده تا مردم خوزستان در تابستان از برق پایداری برخوردار باشند، تعاملات هر سه شرکت برقی دز این استان است که ظرفیت های فوق العاده ای را برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار رقم زده است.

خدری افزود: در چند نقطه استان خوزستان به دلیل رشد فزاینده تقاضا و همجنین لزوم تامین برق صنابع کوچک و بزرگ نیاز به افرایش ظرفیت است که خوشبختانه این مهم از سوی شرکت برق منطقه ای خوزستان مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون شاهد تلاش ها برای اتخاذ تدابیر فنی و تخصصی در این زمینه هستیم و امیدواریم تا پیش از شروع تابستان، تمامی طرح های مورد نظر به بهره برادری برسد.

خدری افزود: مسائل مربوط به برق در استان خوزستان، از جمله دغدغه های مقام عالی وزارت نیرو است به طوری که ایشان در روزهای اخیر و هنگام بارندگی ها پیگیر وضعیت پایداری شبکه به خصوص بخش روستایی بوده است.

در این نشست، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز گفت: مقام عالی وزارت نیرو توجه ویژه ای به استان خوزستان دارد و این نگاه ایجاب می کند تا هر سه شرکت برقی دز استان خوزستان همه ی تلاش خود را صرف تامین منابع مالی و پشتیانی برای تحقق پروژه های صنعت برق نمایند.

اسدی خاطر نشان ساخت: مصرف برق در استان خوزستان و اهمیت پایداری آن برای مردم استان با هیج نقطه ی دیگر در کشور قابل مقایسه نیست چرا که این استان علاوه بر لزوم تامین برق مردم، با موضوع حساس تامین برق صنایع بزرگ نیز روبه روست.

اسدی افزود: به موازات تلاش هایی که در مجموعه صنعت برق خوزستان برای تامین برق مطمئن و پایدار صورت می گیرد، ضروری است تا حمایت های لازم از سوی مسولان استان خوزستان برای تامین فوری منابع مالی و نقدینگی نیز صورت پذیرد.

320
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal