شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
1402/06/20 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_garma-89dda251-2ea0-41ba-9de0-0f203881e657.jpg
قدردانی از تعامل استان های گرمسیر با وزارت نیرو در دوره مدیریت مصرف برق

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به همکاری خوب مشترکان خانگی در مدیریت مصرف برق گفت: امسال به ویژه در مناطق گرمسیر مثل استان‌های هرمزگان، خوزستان و بوشهر؛ همکاری بسیار خوبی برای مدیریت مصرف برق صورت گرفته به طوری که میانگین پاداش دریافتی آن‌ها به بیش از 200 هزارتومان رسیده و بیشترین کاهش مصرف برق در این استان‌ها اتفاق افتاده است که نشان می‌دهد حتی در زمان‌های اوج مصرف هم میزان مصرفشان تغییری نداشته است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در تابستان امسال و دوره مدیریت مصرف، بخش صنعت کشور همکاری بسیار خوبی با وزارت نیرو داشت.

سخنگوی صنعت برق ضمن قدردانی از وزارت صمت که همکاری بسیار خوبی در دوره مدیریت مصرف و تابستان سخت امسال با وزارت نیرو داشتند؛ گفت: بخش صنعت کشور به ویژه صنایع بزرگ و انرژی بر، برقی را که می‌توانستند در ساعات اوج، مصرف نمایند به حداقل رساندند و در عوض مصرفشان را به ساعات غیر اوج و روز‌های تعطیل انتقال دادند.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه میزان برق تحویلی به صنایع بزرگ کشور در زمان مدیریت مصرف حدود 8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت: خوشبختانه این میزان 26 درصد نسبت به سال 1400 بیشتر بوده است.

رجبی مشهدی تاکید کرد: 92 درصد مشترکان صنعتی کشور که شامل کارگاه‌های صنعتی و صنفی می شوند هیچ گونه محدودیتی در مصرف برق نداشتند.

سخنگوی صنعت برق در پایان ضمن تشکر از مشارکت کلیه هموطنان که در برنامه‌های مدیریت مصرف برق همکاری داشتند از آن‌ها درخواست کرد: در ایام تعطیل هم نسبت به کاهش مصرف برق توجه کافی داشته باشند و همچنین از مسئولین سازمان‌ها، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی نیز درخواست کرد در ایام تعطیل ازخاموش بودن وسایل سرمایشی خود اطمینان حاصل نمایند.

636
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal