شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
1403/03/16 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_POSTE-e0c0abd4-f462-4a4d-8c76-0c687fc6b7a1.jpg
طرح سه شنبه های صرفه جویی در استان اجرایی شد

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از اجرای طرح سه شنبه های صرفه جویی برای اولین بار خبر داد و گفت: هدف از این طرح، نهادیه کردن فرهنگ مصرف بهینه در جامعه است.

کامران حدادی با اشاره به افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف انرژی، و لزوم مدیریت مصرف گفت: در سه شنبه های صرفه جویی؛ رسیدن به حداکثر میزان بهینه سازی مصرف برق و پاسخگویی به تمامی سوالات مشترکین در بسترهای مختلف رسانه ای در خصوص نحوه چگونگی مدیریت مصرف و کاهش هزینه برق، آشنایی با نرم افزارهای مخصوص مشترکین مانند برق من و با انرژی مد نظر است.

حدادی افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا در پویش با انرژی ، میلیاردها تومان پاداش در قالب خودرو، لوازم خانگی و الکتریکی به مشترکان کم‌ مصرف و خوش‌حساب استان تعلق گیرد که مشترکان می‌توانند با کسب و جمع آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق، در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند. مشترکان با کاهش مصرف 15 درصدی می توانند امتیاز دریافت کنند و با استمرار در کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتر و بزرگتر افزایش دهند.

وی با اشاره به اجرای دو برنامه پویش باانرژی و پاداش مصرف بهینه برق برای مشترکان،گفت: راهکارهای ساده‌ ای برای کسب جایزه و قرار گرفتن در لیست مشترکان مشمول پاداش وجود دارد و هم استانی ها می توانند با نصب نرم افزار کاربردی «با انرژی» روی گوشی های هوشمند خود از روش هایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده استفاده کنند و از امتیازهای تعریف شده برخوردار و ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز بهره مند شوند.

حدادی اضافه کرد: دانش آموزان نیز می‌توانند در پویش صرفه جویی در مصرف انرژی در برنامه شاد شرکت کنند تا از جوایزی مانند تبلت و بسته‌های اینترنتی بهره‌مند شوند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: طرح سه شنبه های صرفه جویی، راهی برای کسب امتیاز بیشتر و دریافت پاداش است.

405
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal