شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پی درگذشت مهندس سیاوش قربانی زاده؛ پیشکسوت صنعت برق و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با صدور پیامی؛ این ضایعه را تسلیت گفت.
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پی درگذشت مهندس سیاوش قربانی زاده؛ پیشکسوت صنعت برق و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با صدور پیامی؛ این ضایعه را تسلیت گفت. 
 
در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده گرامی قربانی زاده

عزت و سربلندی ایران اسلامی؛ مرهون تلاش و ایثار عزیزانی است که با تمام وجود برای پاسداری از ارزش های اسلامی و حفظ کشور مجاهدت نمودند؛ تاریخ در برابر مجاهدت های آنان سر تعظیم فرود خواهد آورد.

اکنون که یکی دیگر از مدیران متعهد؛ متخصص و پرتلاش صنعت برق و از یادگاران دوران دفاع مقدس؛ زنده یاد مهندس سیاوش قربانی زاده ؛ قائم مقام فقید شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان از میان ما رخت بربسته و به دیدار معبود شتافتند بر خود لازم میدانم ضمن ارج نهادن به تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر آن عزیز سفرکرده؛ مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم ایشان ابراز و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت نمایم.

علی اکبر محرابیان

                                                                                                                         وزیر نیرو

گفتنی است مهندس سیاوش قربانی زاده از متخصصان پیشکسوت صنعت برق خوزستان و متخصص شبکه های توزیع سه شنبه هفتم شهریورماه به دلیل ایست قبلی درگذشت.

بر اساس این گزارش؛ وی در دوران کاری خود مسولیت های مهمی از جمله معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، مدیریت برق ناحیه جنوب، مدیریت برق دزفول و مدیریت برق ایذه را بر عهده داشت.

از مهندس قربانی زاده به دلیل احاطه و تسلط بر مباحث تخصصی صنعت برق ، آشنایی کامل با تاریخچه و روند توسعه و پیشرفت این صنعت در استان خوزستان ، به‌عنوان دایره‌المعارف صنعت برق یاد می شد .

این پیشکسوت صنعت برق خوزستان در دوران جنگ تحمیلی 8 ساله خدمات بسیار موثری در تامین برق مناطق جنگ زده ایفا نمود و حتی در دوران اشغال خرمشهر و حصر آبادان با حضور در محل خدمت خود به تامین برق این شهرها و برقراری شبکه‌های برق آسیب دیده پرداخت

گفتنی است زنده یاد سیاوش قربانی زاده تا آخرین روزهای حیات پر برکت خود با اخلاق مداری ، تخصص و تدبیر در خدمت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به عنوان قائم مقام انجام وظیفه می نمود

تاریخ:
1402/06/19
تعداد بازدید:
717
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal