عنوان
خدمت: |
افزایش آمپراژ انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برقغییر تعرفه یا گزینه تعرفه انشعاب آمپری
|
Increasing the branching amperage of the subscribers of power distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
توسط این خدمت، مشترکینی که درخواست افزایش قدرت اشتراک خود را دارند، میتوانند به شکل غیرحضوری اقدام نمایند.
|
With this service, subscribers who request to increase the power of their subscription, can act in absentia.
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
5 روز کاری
|
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف
|
الکترونیکی
|
|
تصویر کارت ملی
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
تصویر سند محل اشتراک، مجوز مربوط به نوع مصرف برق
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟ |
جواب 1- شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه.
|
سوال 2- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟ |
جواب 2- شما میتوانید از طریق لینک معرفی شده در سایت شرکت نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن اقدام فرمایید
|
سوال 3- چگونه باید درخواست خود را ارائه دهیم؟ |
جواب 3- اپلیکیشن برق من - سایت شرکت-مرکزپاسخگویی مرکز پاسخگویی تلفنی 1521
|
سوال 4- بعد از ثبت درخواست کارشناس بازدید در چه مدت به محل مراجعه خواهد کرد؟ |
جواب 4- بعد از ثبت درخواست معمولا 48 ساعت کارشناس بازدید به محل مراجعه میکند.
|
سوال 5- آیا برای فرآیند افزایش امپراژ نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟ |
جواب 5- در این فرآیند چنانچه نیاز به اعلام شرایط و عقد قرارداد باشد ، جهت امضاء اعلام شرایط و قرارداد نیاز به مراجعه حضوری میباشد.
|