عنوان
خدمت: |
آزمایش و تعویض کنتور مشترکین
|
Testing and Replacing Electricity Meters
|
:Title |
شرح
خدمت: |
در این خدمت، مشترکین برای آزمایش یا تعویض کنتور درخواست خود را ثبت می نمایند.
|
According to this service, customers can request for testing their electricity meters and in case of failure, the meter will be replaced.
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
7 روز کاری
|
معاونت مشترکین - دفتر لوازم اندازه گیری
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف
|
الکترونیکی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- 1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟ |
جواب 1-
- از طریق اپلیکیشن برق من
- مراجعه به دفاتر پیشخوان
|
سوال 2-مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟ |
جواب 2-
- تکمیل فرم درخواست
- ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده
|
سوال 3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟ |
جواب 3- از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند.
|
سوال 4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟ |
جواب 4- باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.
|
سوال 5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟ |
جواب 5- در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق
|