عنوان
خدمت: |
اصلاح نام مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
|
Correcting the names of the subscribers of electricity distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
توسط این خدمت، درصورت وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی مالک اشتراک ، مشترکین میتوانند نسبت به اصلاح نام اشتراک خود اقدام نمایند.
|
With this service, if there is a misspelling in the name and surname of the subscriber, subscribers can correct their subscription name.
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
2 روز کاری
|
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف
|
الکترونیکی
|
|
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1-آیا نیاز به مراجعه حضوری پرسنل شرکت برق می باشد؟ |
جواب 1- بلی
|
سوال 2- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟ |
جواب 2- شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه
|
سوال 3- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟ |
جواب 3- شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع به نشانی aepdco.ir یا از طریق کافه بازار نرم افزار را نصب نمایید
|
سوال 4- چگونه باید درخواست خود را ارائه دهیم؟ |
جواب 4- اپلیکیشن برق من - سایت شرکت - مرکزپاسخگویی مرکز پاسخگویی تلفنی 1521
|
سوال 5- بعد از ثبت درخواست کارشناس بازدید در چه مدت به محل مراجعه خواهد کرد؟ |
جواب 5- بعد از ثبت درخواست معمولا 48 ساعت کارشناس بازدید به محل مراجعه میکند
|