عنوان
خدمت: |
قطع موقت انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
|
Temporary interruption of the branch of the electricity distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
توسط این خدمت، چنانچه نیاز به قطع ارتباط برق برای جلوگیری از خطرات برق گرفتگی و یا انجام تعمیرات محل و ... باشد ، مشترکین میتوانند درخوسات خود را درخصوص قطع موقت برق ارائه نمایند
|
With this service, if there is a need to cut off the electricity connection to prevent the dangers of electric shock or to carry out site repairs, etc., subscribers can submit their requests regarding the temporary power outage.
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
1 روز کاری
|
معاونت مشترکین - دفتر لوازم اندازه گیری
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف
|
الکترونیکی
|
|
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- منظور از نصب مجددانشعاب چیست؟ |
جواب 1-این نوع خدمت زمانی که انشعاب بصورت موقت جمع آوری شده و به درخواست مشترک مجددا نصب می شود.
|
سوال 2- آیا درخواست نصب مجدد انشعاب بصورت غیرحضوری امکان پذیر است؟ |
جواب 2- میتوان از طریق اپلیکیشن برق من این درخواست را ثبت کنید
|
سوال 3- آیا برای نصب مجدد انشعاب نیازی به تسویه بدهی توسط مشترک میباشد؟ |
جواب 3- بله، بایستی بدهی نداشته باشد.
|
سوال 4- مدارک لازم برای نصب مجدد ا انشعاب؟ |
جواب 4- مدارک،قولنامه یا سند مالکیت ملک، کپی کارت ملی، تسویه بدهی
|
سوال 5- حداکثر مدت زمان انجام خدمت قطع موقت انشعاب در چند روز انجام میشود؟ |
جواب 5- حداکثر 5 روز کاری
|