عنوان
خدمت: |
ارائه قبوض برق تجمیعی سازمان ها و ادارات
|
Provide cumulative electricity bills for organizations and departments
|
:Title |
شرح
خدمت: |
توسط این خدمت، مشترکین ادارات و سازمانها میتوانند شناسه قبض مربوط به اشتراکهای خود را ثبت و صورتحساب تجمیع شده اشتراکهای اعلام شده را دریافت نمایند.
|
With this service, subscribers of departments and organizations can register the bill ID related to their subscriptions and receive the aggregated invoice of the announced subscriptions.
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
آنی
|
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض اشتراکهای مرتبط با سازمان
|
الکترونیکی
|
|
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- آیا نیاز به مراجعه حضوری پرسنل شرکت برق می باشد؟ |
جواب 1- بلی.
|
سوال 2- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟ |
جواب 2- شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه
|
سوال 3- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟ |
جواب 3- شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع به نشانی aepdco.ir یا از طریق کافه بازار نرم افزار را نصب نمایید
|
سوال 4- شناسه قبض را چگونه می توانم دریافت کنم؟ |
جواب 4- شناسه قبض در پیامک ارسالی قبض برق شما وجود دارد
|
سوال 5- پیامک قبضم را ندارم، شناسه قبض را از کجا دریافت کنم؟ |
جواب 5- شماره تنه کنتور را یادداشت و با مرکز پاسخگویی تلفنی 1521 جهت دریافت شناسه قبض تماس بگیرید
|
سوال 6- برای ورود به سایت نیاز به یوزر و پسود می باشد ؟ |
جواب 6- بله یوزر و پسورد از دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات تحویل گرفته شود
|