عنوان
خدمت: |
تغییر تعرفه یا گزینه تعرفه انشعاب آمپری
|
Change tariff or normal branch tariff option
|
:Title |
شرح
خدمت: |
اصلاح کد محاسباتی هزینه انرژی براساس نوع مصرف
|
Modify the energy cost calculation code based on the type of consumption
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
15 روز کاری
|
خدمات مشترکین
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض انشعاب برق
|
الکترونیکی
|
|
پروانه و مجوزات معتبر
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
ثبت درخواست توسط مالک انشعاب یا مصرف کننده قانونی
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- برای تغییر تعرفه انشعاب برق از کجا باید شروع کرد؟ |
جواب 1- گام نخست، ثبت درخواست الکترونیک در اپلیکیشن و یا وبسایت با در « برق من » دست داشتن شناسه قبض انشعاب مورد نظر می باشد..
|
سوال 2- اگر در مورد این خدمت ابهام داشتم از کجا مشاوره بگیرم؟ |
جواب 2- در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با سامانه خدمات تلفنی شرکت توزیع برق مربوطه
|
سوال 3- مدارک مورد نیاز چیست؟ |
جواب 3- بسته به نوع تعرفه انشعاب، مدارک تفاوت دارند. لیکن مدارک اصلی عبارتند از: پروانه بهره برداری واحد صنعتی، پروانه چاه آب، پروانه ساختمان
|
سوال 4- شناسه قبض انشعاب برق را از کجا باید پیدا کنم؟ |
جواب 4- شناسه قبض انشعاب در پیامک های قبض برق، بصورت مستمر ارسال می گردد. همچنین برچسب مشخصات انشعاب در محل تابلو کنتور برق نصب شده است که حاوی شناسه قبض انشعاب برق می باشد. در صورت عدم دسترسی به موارد بالا، شناسه قبض همسایه خود را اخذ نموده با سامانه خدمات تلفنی شرکت توزیع تماس بگیرید
|
سوال 5- آیا تغییر تعرفه نیازمند بازدید از محل می باشد؟ |
جواب 5- بله. به منظور تطبیق شرایط محل مصرف برق با مجوزات ارائه شده، توسط کارشناس شرکت توزیع برق از محل انشعاب بازدید به عمل خواهد آمد
|