عنوان
خدمت: |
تسویه حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
|
Settlement of subscribers of electricity distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
با استفاده از این خدمت مشترکین می توانند صورت حساب خارج از دوره خود را ثبت و پیگیری نمایند
|
Using this service, subscribers can register and track their out-of-period bills
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
8 روز
|
واحد قطع و وصل
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
|
الکترونیکی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال :1 مدت زمان ارائه خدمت چند روز می باشد؟ |
بطور متوسط 8 روز کاری طوال خواهد کشید .
|
سوال 2: آیا صورتحساب های صادره دقیقا وفق نرخ های مصوب وزارت نیرو صادر شده است ؟ |
بله , بر اساس شرایط تعرفه های برق مصوب وزارت نیرو و صادر می گردد.
|
سوال 3 : آیا لوازم اندازه گیری تست و عمکلرد آن مورد سنجش و تایید قرار می گیرد ؟ |
بله , فرآیند تست لوازم اندازه گیری انجام می یابد .
|
سوال 4 : آیا پیگیری فرآیند تسویه حساب بصورت غیر حضوری توسط مشترک مقدور میباشد؟ |
بله : مشترک از نتایج فرآیند با مراجعه بخش پیگیری برنامه برق من , مطلع خواهد گردید.
|
سوال 5 : آیا در فرآیند توسیه حساب فقط بدهی برق مصرفی پرداخت می گردد؟ |
نخیر : در این فرآیند لو.ارم اندازه گیری تست , آخرین صورتحساب برق مصرفی صادر و کل بدهی تسویه می گردد.
|