شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
انجام فرآیند ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در حوزه مدیریت مصرف برق توسط ارزیابان وزارت نیرو
ارزیابان و ناظران عالیه وزارت نیرو با حضور در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، عملکرد این شرکت در حوزه معاونت مشترکین و مدیریت مصرف برق را مورد بررسی قرار دادند.

ارزیابان و ناظران عالیه وزارت نیرو با حضور در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، عملکرد این شرکت در حوزه معاونت مشترکین و مدیریت مصرف برق را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، طی این مراسم، تیم اعزامی از سوی وزارت نیرو در راستای اجرای برنامه سراسری ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق سراسر کشور؛ عملکرد این شرکت در تمامی حوزه های مرتبط با مدیریت مصرف و پیکسایی را طی دو روز کاری مورد بررسی قرار دادند.

در نشست روز نخست، که با حضور مدیران و معاونین شرکت توزیع و همکاران حوزه مشترکین و معاونت های شرکت توزیع برق اهواز برگزار شد، پس از انجام معارفه و ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت، فرایند ارزیابی آغاز شد.

سیاوش کریمی معاون خدمات و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ضمن خوش آمدگویی به ارزیابان اظهار کرد: در تابستان سخت 1403 ، مجموعه شرکت علیرغم شرایط بسیار بد دمایی و گرمای طاقت فرسا، تلاش های زیادی در راستای مدیریت مصرف برق انجام دادند.

کریمی به پیش بینی های ابتدایی در خصوص گنبد دمایی قبل از پیک اشاره کرد و گفت: این موضوع کار را سخت تر کرد و تغییر مکرر برنامه ها در حوزه صنایع و کشاورزان باعث ناراحتی مشترکین این حوزه ها شد و البته انعکاس هایی هم در پی داشت اما مجموعه بهره برداری و مشترکین و روابط عمومی تمام قد پای کار ایستادند و با اطلاع رسانی های به موقع، به پیک بار تابستان کمک کردند.

معاون خدمات و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با بیان این که برای مدیریت مصرف بخش های مختلف، مجری تخصصی انتخاب شده بود، اظهار کرد: تلاش های گسترده ای به صورت همگانی صورت گرفت تا دمای بالای 50 درجه خوزستان و بار برق مصرفی کنترل شد.

 وحید باغیشنی، ارزیاب وزارت نیرو نیز در این نشست با بیان این که هدف از حضور ما در این شرکت، جمع آوری اطلاعات و الگوگیری از اقدامات انجام شده برای دیگر شرکت هاست؛ گفت: ملاحظاتی که در این استان به لحاظ دمایی وجود دارد در دیگر استان ها نیست و ما به عنوان ارزیاب، باید تلاش های صورت گرفته در جهت مقابله با افزایش مصرف برق که به دنبال شرایط آب و هوایی رخ داده است را به استان های دیگر تسری دهیم. زیرا تمام اقداماتی که مجموعه این شرکت انجام داد باعث شد تا در زمینه برق با مشکل مواجه نشویم و شبکه از مدار خارج نشد.

دیندار، دیگر ارزیاب وزارت نیرو نیز به تلاش های مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان جهت مقابله با یک بار اشاره کرد و با بیان این که همکاران توزیع برق خوزستان و اهواز، کار بزرگ و سنگینی را انجام دادند، اظهار کرد: شبکه برق خوزستان، بار بسیار زیادی را متحمل می شود و مدیریت کردن این بار، با توجه به شرایط آب و هوایی و بروز بحران ها؛ سخت و طاقت فرساست.

وی با بیان این که سیاست وزارت نیرو برای پیک بار 1404 متفاوت شده، اظهار کرد: در خوزستان بار سرمایشی بسیار بالاست و باید روی بهینه سازی مصرف بیشتر کار کنیم، موضوعی که در این مدت از آن غافل بوده ایم.

همچنین ارزیابان وزرات نیرو ؛ پایش و ارزیابی محورهایی همچون مدیریت مصرف، مدیریت بار، هوشمندی و کنترل پذیری، سامانه های نرم افزاری و GIS، مولدهای خودتامین، تولید پراکنده و انرژی های تجدیدپذیر، آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش مدیریت مصرف را با بازدید میدانی و بررسی مستندات اقدامات انجام شده، به اتمام رساندند.

بازدید از اشتراک های عمده و بزرگ همچون نیروگاه در حال احداث فسفات کارون ، شرکت کربوسیلیسیوم آبادان، و نیروگاه متصل به شبکه پالایشگاه آبادان؛ برگزاری جلسه با موضوع نیروگاه های تجدید پذیر برای دریافت و ارائه پیشنهادات صنایع و برنامه های سال آینده از جمله برنامه های ارزیابان وزارت نیرو طی دو روز حضورشان در شرکت توزیع برق خوزستان بود.

تاریخ:
1403/07/15
تعداد بازدید:
121
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal