شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پروژه های برق رسانی شهرستان شادگان
دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با همراهی نماینده مردم شهرستان شادگان؛ فرماندار و جمعی از مسئولان محلی از پروژه های برق رسانی این شهرستان به خصوص پروژه های در حال اجرای دارخوین؛ مسیر بندر شادگان؛ و روستاهای گیداری و ناصری؛ بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ در این بازدید درصد پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قر ار گرفت. این پروژه ها شامل کاهش تلفات؛ تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار؛ توسعه و اصلاح پایه های فرسوده؛ نصب پایه فشار متوسط؛ تعویض مقره؛ هرس درختان مزاحم شبکه؛ قالب بندی پایه ها؛ تعویض ترانس های معیوب؛ نصب کلیدهای گازی؛ شست و شوی شبکه؛ شست و شوی مقره و ترانس؛ ترمیم شبکه سرقتی و کابل کشی بوده که برخی به اتمام رسیده و تعدادی نیز در حال اجراست. 

در ادامه این بازدید نیز نشست تعاملی به منظور بررسی وضعیت شبکه و تسهیل در روند اقدامات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دکتر خدری در این نشست بر استفاده از تمامی ظرفیت های شرکت جهت پیشبرد هر چه سریعتر این پروژه های در حال انجام ساماندهی شبکه برق تاکید کرد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برنامه ریزی جهت گذر از پیک تابستان سال آینده و با توجه به  فرا رسیدن گرمای خوزستان در فصل بهار، بررسی وضعیت شبکه برق را ضروری عنوان کرد و گفت: جهت پایداری برق از همه امکانات و ظرفیت های شرکت استفاده می شود.

وی ارتقا و حفظ رضایتمندی مردم را از اولویت ها دانست و گفت: تلاش مجموعه شرکت توزیع، ارائه مطمئن و پایدار انرژی برق به مشترکان و ذینفعان است.

 
همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی؛ اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت توزیع برق خوزستان در حوزه انتخابیه خود به خصوص روستاهای ناصری و گیداری را مورد نیاز مردم عنوان کرد و گفت: شهرستان شادگان نیازمند توجه ویژه است و شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اجرای پروژه های برقرسانی توجه ویژه ای به این شهرستان داشته است.
 
 
 
 
 
 

تاریخ:
1401/12/20
تعداد بازدید:
346
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal