شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
دکتر علی خدری مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: دکتر علی خدری، مدیر عامل این شرکت در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام  الله دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام  به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا»(اسراء/ آیه 81 )

دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌ خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه فجری بر پیکره تاریک هر ظلم و جوری بود که به فروغ و روشنایی ایمان، شرق و غرب عالم را در هم نوردید.

نهال این انقلاب انسان‌ساز، از آغاز تا به اکنون به برکت خون میلیون‌ها مردان و زنان جان بر کف به درختی تناور و ریشه‌دار مبدل شد که ثمره‌ی مقدسش مجاهدت و پایمردی انسان‌های غیوری است که در طوفان حوادث در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برکت تعالیم انقلابی و اسلامی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، رهبری حکیمانه و فرزانه مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی)، پایمردی و جان‌فشانی مردمی آگاه و مجاهد در تجلی آموزه‌های ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه و آرمان‌های عدالت خواهانه دولت سیزدهم، شاهد مردمی ترین انقلاب در قرن حاضر هستیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم،  فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند رحمان، سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسألت می نمایم.

 
 

علی خدری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/11/10
تعداد بازدید:
1063
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal