شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در بازدید از وضعیت شبکه توزیع برق امیدیه عنوان کرد:
شبکه برق شهری و روستایی امیدیه توسعه می یابد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مردم شهرستان امیدیه تا پایان سال شاهد تحول خوبی در شبکه توزیع برق شهرستان امیدیه خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت پس از بازدید از شبکه برق امیدیه و با حضور در جمع مسئولان محلی این شهرستان، ضمن تقدیر از همراهی مسئولان و مردم امیدیه با شرکت توزیع برق خوزستان اظهار کرد: هدف همه ما بررسی ورسیدگی به مشکلات مشترکین ویگیری و رفع آن است .

خدری با بیان اینکه اقدامات زیرساختی حوزه برق دیده نمی شود، افزود: در سال 1400 ، 15 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، و 7 کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث، و 50 دستگاه ترانسفورماتور و 280 دستگاه چراغ روشنایی نیز نصب کرده ایم، اگر همین ترانسفورماتورها نصب نمی شدند، قطعا در پنج ماه اول سال با خاموشی در این شهرستان مواجه می‌شدیم.

 

وی در ادامه گفت: نصب چراغ های ال ای دی کم مصرف، تخصیص اعتبار جهت توسعه شبکه شهری و روستایی، تجهیز ناوگان خودرویی توزیع برق امیدیه و دادن مجوز خرید بالابر و ماشین آلات لازم به اداره برق شهرستان و تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات رفع حریم، از جمله مصوباتی بود که در جلسه امروز داشتیم.

خدری اظهار کرد: زیرساخت های برق همچون نصب ترانس ها جهت متعادل کردن بار و کاهش خاموشی ها، تعویض پایه های فرسوده، و ایجاد رینگ های فوق توزیع تا پایان سال انجام خواهد شد.

این مقام ارشد صنعت برق  همچنین در خصوص برقرسانی به منازل مسکن مهر گفت: برق پروژه 55 هکتاری تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد، و 330  واحد مسکونی کنتور خود را دریافت خواهند کرد، و فاز دوم یا همان پروژه 60 هکتاری هم قرار بر این شد فرماندارمحترم امیدیه جلسه مشترکی با شرکت توزیع، راه و شهرسازی و استانداری هماهنگ نماید و در آن جلسه تصمیم‌گیری شود.

 

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان تاکید کرد: با مجموع این اقدامات مردم شهیدپرور شهرستان امیدیه شاهد تحول خوبی در شبکه توزیع برق در بخش شهری و روستایی، به خصوص روشنایی و به طور کلی رفع مشکلات برقی خواهند بود.

بر اساس این گزارش، فرماندار و امام جمعه شهرستان امیدیه در نشستی که با حضور مسئولان محلی و رسانه ها در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود، از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تقدیر نمودند.

تاریخ:
1401/06/04
تعداد بازدید:
2229
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal