شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با عضو مجلس خبرگان رهبری
آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری؛ شرکت توزیع برق خوزستان از دستگاه های موفق استان است
علی خدری در دیدار با آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برنامه های شرکت توزیع برق با اولویت توسعه و بهینه سازی در دست انجام است، به تشریح اقدامات انجام شده در شهرها و روستاهای استان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت؛ با این توضیح که وزارت نیرو سال جاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته، گزارشی در خصوص عملکرد شرکت در حوزه توسعه شبکه برق شهرستانها وروستاهای فاقد برق، پنل های خورشیدی اهدایی به عشایر، اقدامات پیک سایی تابستان سال جاری از جمله مدیریت مصرف و گذر از پیک بدون خاموشی خانگی را بیان کرد.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه به اهمیت مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین اشاره کرد و گفت : امسال برای افرادی که در مصرف خود صرفه‌جویی می‌کنند، وزارت نیرو تشویق هایی را در نظر گرفته که مشترکین با صرفه جویی در ساعات اوج بار، می‌توانند پاداش لازم را برای صرفه‌جویی دریافت کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و پیگیری ائمه جمعه استان در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف، بر ادامه اشاعه فرهنگ صرفه جوئی و مدیریت مصرف انرژی از طریق تریبون مقدس نماز جمعه تاکید کرد.

شرکت توزیع برق خوزستان، از دستگاه های موفق استان است

در ادامه این دیدار آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در خدمت رسانی به مشترکین به خصوص در مناطق محروم و برق رسانی به روستاهای صعب العبور پس از چهل سال، شرکت توزیع برق خوزستان را از دستگاه های موفق استان برشمرد و مقرر شد از برخی پروژه‌های برقرسانی انجام شده در مناطق محروم و روستایی بازدید نمایند.

آیت الله فرحانی در ادامه با اشاره به گرمای بیش از 50 درجه خوزستان در روزهاز اخیر، بیان داشت: امیدواریم فصل گرم پیش رو به همت کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان با کمترین مشکل پشت سر گذاشته شود و مردم نیز ضروری است با اعمال راهکارهای مدیریت مصرف، یاری رسان صنعت برق برای گذر از تابستان گرم خوزستان باشند.

 
تاریخ:
1401/05/22
تعداد بازدید:
1958
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal