شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
حضور شبانه روزی گروه های عملیاتی شرکت توزیع برق خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان
گروه های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان جهت انجام اقدامات مورد نیاز در حوزه برق به صورت شبانه روزی حضور دارند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در پی ریزش بخشی از برج دو قلوی مثروپل آبادان، گروه های عملیاتی این شرکت در توزیع برق آبادان، پس از بروز حادثه و از همان دقایق اولیه ظهر دوشنبه دوم خرداد برای قطع سریع برق منطقه ی حادثه دیده جهت پیشگیری از گستردگی حادثه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برق گرفتگی و آتش سوزی ناشی از برق، به محل اعزام شدند و کار قطع و جدا سازی خطوط را انجام دادند.
همچنین نیروهای عملیاتی با ایجاد شبکه برق و روشنایی ویژه در محوطه ساختمان متروپل جهت انجام عملیات آواربرداری، در کنار دیگر نیروهای جهادی در حال فعالیت هستند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.
قابل ذکر است دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در محل حادثه حاضر و از نزدیک در جریان جزییات وضعیت شبکه برق خیابان امیری آبادان و محل حادثه قرار گرفت تا در صورت نیاز به اقدام عملیات ویژه، وضعیت را مدیریت نماید.
بر اساس این گزارش، روز دوشنبه دوم خرداد، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل در خیابان امیری آبادان ریزش کرد که در پی آن برق خیابان قطع و امکان حوادث ناشی از سقوط پایه ها وجود داشت که حضور به موقع گروه های عملیاتی توزیع برق آبادان باعث پیشگیری از این نوع حوادث احتمالی در حوزه برق شد.
تاریخ:
1401/03/04
تعداد بازدید:
1636
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal