شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان
دیدار دکتر خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با دکتر مسعود حمیدی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان با هدف برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف و ترویج رعایت الگوی مصرف همکاری آموزش و پرورش استان صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان این دیدار که برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف و ترویج رعایت الگوی مصرف بود، همکاری آموزش و پرورش استان، جمعیت دانش آموزان، اولیای دانش آموزان، فرهنگیان، و رسانه ها به عنوان گروه هدف اقدامات فرهنگی در این خصوص مد نظر قرار گرفته شد.
همچنین با هدف برنامه‌ریزی برای بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت مناسب این موضوع، در آستانه فصل گرم سال، کارگروه گذر از پیک مصرف برق، با عضویت ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیمای مرکز خوزستان و خانه مطبوعات استان تشکیل شد.
دکتر خدری در این دیدار، با تاکید براینکه الگوی مصرف باید از پرمصرفی به کم مصرفی تغییر داده شود، اظهارداشت: برای این تغییر باید کارهای فرهنگی بسیاری انجام شود.
همچنین دکتر حمیدی نژاد با استقبال از آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در مدارس، این اقدام را در راستای توسعه عنوان کرد و گفت: مدارس و مراکز آموزشی بخش دولتی تنها نهادهایی هستند که برای آن‌ها "الگوی مصرف" تعریف و پیش‌بینی شده است. 
تاریخ:
1401/02/02
تعداد بازدید:
1774
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal