شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
سوله قرارگاه اربعین چذابه کلنگ زنی شد
آیین کلنگ زنی سوله قرارگاه اربعین چذابه امروز با حضور مشاور وزیرنیرو در امور ایثارگران ومدیران صنعت آب و برق در مرز چذابه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان سید یعقوب محمدمرادی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت نیرو، گفت: برای ما افتخار است در منطقه ای که قدمگاه شهدا بوده و امروز قدمگاه زائرین سیدالشهداست و برای کشور قداست خاصی دارد، اقدامات مورد نیاز را انجام دهیم.

محمدمرادی با بیان اینکه زیرساختهای ایجاد شده از سوی صنعت آب و برق در خوزستان زبانزد است، عنوان کرد:  قرارگاه پشتیبانی صنعت آب و برق این تلاش جهادی را ادامه می دهد، شرکت توانیر هم حمایت لازم را خواهد داشت تا تاسیسات پشتیبانی را به بهترین شکل ایجاد کنیم که هم خدمات مورد نیاز در حوزه آب و برق را عرضه کنیم و هم اقامتگاهی برای زائرین و خادمین سیدالشهدا باشد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خدمت رسانی به این منطقه بسیار درخشیده و اقدامات بسیار خوبی در حوزه تامین روشنایی، ایجاد شبکه و نگهداری از شبکه های برق انجام داده است.

بر اساس این گزارش، سوله قرارگاه اربعین چذابه طبق تفاهم نامه با منابع طبیعی در قالب یک زمین یک و نیم هکتاری در سال 97جهت احداث اختصاص داده شد که شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو کار ساخت آن را به عهده گرفته اند.

تاریخ:
1400/10/22
تعداد بازدید:
1680
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal