شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان وهیات همراه باخانواده سرلشگرشهید علی هاشمی در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با همراهی سردار کریم پور فرمانده تیپ کمیل وگردان سلمان در هشت سال دفاع مقدس وفرمانده بنیادحفظ آثاروارزش‌های دفاع مقدس، به مناسبت گرامیداشت عملیات والفجر4 و شهدای غواص جنگ تحمیلی و همچنین فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی با خانواده سرلشگرشهیدعلی هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
در این دیدار عنوان شد : علی هاشمی، فرماندهی که هم بینش عملیاتی و هم بینش اطلاعاتی داشت و پیچیده ترین و پر رمز و رازترین قرارگاه جنگ تحمیلی، یعنی قرارگاه نصرت را تشکیل داد.
این شهید والامقام جزو فرماندهانی بود که مسئولیت یکی از سخت ترین محورها و جبهه ها را به عهده داشت. او و همرزمانش در محور کرخه کور، با رهاسازی آب به کانال سلمان، زیر پای نیروهای عراقی از پیشروی دشمن جلوگیری کردند و هنگامی که دشمن بعثی به حمیدیه رسید از سقوط آن و بالطبع از سقوط اهواز جلوگیری کردند.
شهید علی هاشمی، جوانی که آمال و آرزوهایش را در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی یافت در حالی که برای بورسیه شدن در دانشگاه های بین المللی آماده بود اما ترجیح داد که در دانشگاه جنگ به دفاع از مرزهای این سرزمین بپردازد و الحق و الانصاف با بالاترین نمره از دانشگاه دفاع از انقلاب و میهن اسلامی فارغ التحصیل شد.
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران حیاتش در زمان سیل خوزستان با حضور در منزل شهید علی هاشمی از رشادت های این فرمانده دوران دفاع مقدس نیز تقدیر نمود.
در پایان با تقدیم لوح یاد بود ازخانواده این شهید والامقام تجلیل بعمل آمده است
 
تاریخ:
1400/10/11
تعداد بازدید:
1742
منبع:
تصاویر مرتبط:

  • تصویر_0
  • تصویر_1
  • تصویر_2
  • تصویر_3

امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal