شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پروژه های درحال اجرای شهرستان هفتگل بازدید کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه های اجرا شده و درحال اجرای برق شهرستان هفتکل، گفت: پروژه هایی با عنوان توسعه و احداث شبکه در مناطق روستایی، دو پروژه تعویض پایه ها و سیم های فرسوده در مناطق مختلف و پروژه تعویض چراغ روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال طی یک ماه اخیر در شهرستان هفتکل اجرایی و بهره برداری شده است.

دکتر علی خدری پس از نشست با فرماندار و امام جمعه شهرستان و بررسی کمبود ها و نیازهای شبکه توزیع برق شهرستان هفتکل در بازدید از پروژه های در حال اجرا در منطقه اسلام آباد و فرهنگیان هفتکل گفت: مشکلات مناطق طوف شیرین و لین های شرکتی باید هر چه سریعتر حل شود.

وی همچنین اجرای پروژه تبدیل چراغ های روشنایی معابر بلوار اصلی شهرستان هفتکل به چراغ های ال ای دی را اقدامی در راستای خدمات دهی لازم به مردم عنوان کرد و افزود: تبدیل این چراغ ها به جز افزایش کیفیت و جلوه نور، ما را در مصرف بهینه برق نیز یاری می کند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پس از بازدید از مسیر خط تغذیه کننده روستاهای بخش رغیوه و روند پیشرفت این پروژه، گفت: تمام تلاش خود را در راستای رفع معایب و مشکلات خط مذکور جهت کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری و قابلیت اطمینان آن خواهیم داشت تا معایب با سرعت بیشتری مرتفع شود.

ایشان در ادامه افزود: تبدیل پروژه سیم به کابل تا کنون 7 کیلومتر اجرا شده و 3 کیلومتر نیز در دست اجرا است که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است‌. همچنین 133دستگاه چراغ ال ای دی با اعتبار 650 میلیون تومان در معابر این شهرستان نصب شده است.


 

تاریخ:
1400/06/28
تعداد بازدید:
2589
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal