شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛
تحویل مرحله دوم سامانه های خورشیدی قابل حمل به عشایر باغملک
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از تحویل مرحله دوم سامانه های خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچرو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت از تحویل 30 دستگاه پنل خورشیدی به عشایر شهرستان باغملک (صیدون، میداوود، مرکزی و قلعه تل) خبر داد و گفت: بخش دیگری از این سامانه ها با توجه به اعلام و حضور عشایر در منطقه تحویل داده خواهد شد.

خدری با بیان اینکه در فاز اول 360 سامانه به شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تحویل شد، اضافه کرد: از این تعداد، 85 دستگاه در مرحله اول در خرداد ماه سال جاری بر حسب جدول تعیین شده و با هماهنگی اداره کل امور عشایر خوزستان در اختیار عشایر کوچرو شهرستان های مختلف قرار گرفت.

ایشان با اشاره به تحویل این سامانه های خورشیدی در فواصل زمانی مختلف، گفت: به دلیل این که عشایر شناسایی شده، در منطقه نیستند و در کوچ ییلاقی به سر می برند، لذا بازگشت عشایر هر منطقه از کوچ در فواصل زمانی مختلفی انجام می شود و طبعا هماهنگی و تحویل سامانه ها هم در فواصل مختلف صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: اعتبار کل این سامانه ها 106 میلیارد ریال بوده و از محل اعتبارات عوارض برق مصرفی تامین شده، گفت: هر کدام از این سامانه ها قابلیت تولید 100 وات برق را دارند که روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تأمین خواهد کرد .

رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص پرداخت هزینه سامانه‌ها نیز گفت: تنها 10 درصد قیمت تمام شده پنل ها توسط عشایر پرداخت خواهد شد و مابقی آن توسط این شرکت تأمین می شود.

بر اساس این گزارش تعداد یک هزار و 60 سهمیه مولد برق خورشیدی قابل حمل به استان اختصاص داده شد که در حال تحویل به عشایر کوچرو استان خوزستان است.

تاریخ:
1400/06/10
تعداد بازدید:
2839
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal