شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
جشن بزرگ عید غدیر و بیعت با ولایت با حضور پرشور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد
جشن بزرگ گرامیداشت عید سعید غدیر و بیعت با ولایت با حضور پرشور کارکنان ولایتمدار شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز  برگزار شد.
 
 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ایوب کیانی؛ رئیس حراست و امور محرمانه به نمایندگی از مدیر عامل این شرکت نیز با حضور در این مراسم، با اشاره به پای کار بودن مجموعه صنعت برق در گرمترین ماه های سال؛ خدمت رسانی صادقانه و جهادی به مردم را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بر شمرد و گفت: بیعت با ولایت فقیه و حمایت از آرمان‌های انقلاب؛ نمایش قدرت انقلابی مردم به جهانیان است.

کیانی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه چراغ راهی برای نجات ملت ایران از چنگال دشمنان قسم خورده این سرزمین پهناور است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند" در زمینه خدمت، باید جهادی کار کرد" لذا پرسنل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان این سخن ارزشمند را سرلوحه کار قرار داده و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان را برای خود واجب دانسته و جهت خدمت بی منت به هم استانی های عزیز با تمام وجود عمل کرده و لبیک گویان و جهادگونه در گرما و سرما، سیل و طوفان و گرد وغبار، تلاش می کنند تا زندگی در گرمای خوزستان برای مشترکین قابل تحمل باشد.

کیانی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا بسیاری از برنامه ها را تحت الشعاع قرار داد اما مردم در شرایط مختلف، همیشه همبستگی خود را با حمایت از آرمان‌های انقلاب ابراز و با ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

وی افزود: مردم ولایتمدار خوزستان با حضور در این جشن، نقش انقلابی خود را به خوبی ایفا کردند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صحنه های باشکوه و جلوه های ماندگار از اقتدار انقلابی و بیعت با ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/05/07
تعداد بازدید:
3101
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal