شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر:
اقدامات جهادی برق رسانی به روستاها، الگوی مناسب خدمت صادقانه است
مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر گفت: اقدامات جهادی برق رسانی به روستاها در شرکت  توزیع نیروی برق خوزستان الگوی مناسب خدمت صادقانه است.

در آیین معارفه مسئول هسته گزینش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان که در اهواز برگزار شد، با اشاره به فعالیت ها و اقدامات جهادی این شرکت، به تلاش های هسته گزینش در احراز صلاحیت افراد پرداخت و گفت: “اصلاح ، آری – حذف ، نه ” شعار اصلی، قطعی و اجرایی هسته گزینش این شرکت است که در اولویت تمام اقدامات بخش گزینش قرار دارد.

قربانی، هسته گزینش شرکت توانیر را از نهادهایی دانست که بر اساس قوانین، ضوابط و بر اساس موارد تصریح شده در قانون به انجام وظیفه می پردازند.

وی با تشریح بندهای هفت گانه ضوابط عمومی گزینش، و ده گانه ضوابط انتخاب اصلح، افزود: اصلی ترین وظیفه گزینش، بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی بوده  که در نهایت به سلامت اداری یک سازمان منجر خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای مجموعه کارکنان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، نیروهای رسمی، حجمی، قرارداد مستقیم و شرکتی، مراحل تشکیل پرونده، تحقیق و مصاحبه و انجام استعلام ها جهت اخذ نتیجه نهایی به هسته گزینش توانیر اعلام می شود.

قربانی گفت: برق رسانی مستمر، ره آورد شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارائه خدمات بهینه و پایداری شبکه برق در این گرمای شدید استان بوده است. البته کمبود نقدینگی و مشکلاتی که بیماری کرونا به وجود آورده، اقدامات جهادی  مجموعه صنعت برق را دوچندان کرده است . ضمن اینکه انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری را پیش رو داریم که باید به گونه ای عمل کنیم تا مثل همیشه مردم با صلابت پای کار آمده و یک روز تاریخی را رقم بزنیم.

مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ارتباط  و تعامل مناسب مدیریت  این شرکت با هسته مرکزی گزینش توانیر قدردانی کرد.

در ادامه ی این نشست؛ دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز ضمن ارائه گزارشی از ویژگی ها و وضعیت توزیع و مصرف برق در استان با تشریح گستردگی و حجم شبکه و تاسیسات برق استان، این شرکت را دومین شرکت توزیع در مصرف برق در کشور نام برد .

 
 بر اساس این گزارش با حضور مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و مدیران و معاونان دفاتر مستقل این شرکت ، معارفه مهندس عبد الرضا زارعی به عنوان مسئول  جدید هسته گزینش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان انجام؛ و از خدمات عبدالله ممبینی مسئول پیشین تقدیر به عمل آمد.
 
تاریخ:
1400/03/22
تعداد بازدید:
2292
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal