شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در همایش سراسری فرماندهان:
فعالیت خود را در راستای محرومیت‌زدایی آغاز کرده ایم، جایگاه مقاومت را از خرمشهر در غزه، لبنان و سوریه می‌بینیم
همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر همایش سراسری فرماندهان به مناسبت بزرگداشت سی نهمین سالگرد عملیات بیت المقدس با حضور فرماندهان بسیج وزارت نیرو در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانسی در محل مسجدجامع خرمشهر برگزار شد.
 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در این آیین گرامیداشت گفت: امروز مجموعه بسیج وزارت نیرو در استان‌های کرمانشاه، هرمزگان و خوزستان به صورت خیلی جدی فعالیت خود را در راستای محرومیت‌زدایی آغاز کرده است.

سرهنگ میثم جعفرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم و شهدای وطن گفت: امروز تبلور جایگاه مقاومت را از خرمشهر با آن مقاومت 34 روزه و به نوعی 587 روزه بازپس‌گیری؛ در غزه، لبنان و سوریه می‌بینیم.

سرهنگ جعفرزاده افزود: شاید روزی که جاویدالاثر احمد متوسلیان، بزرگ پرچمدار فرماندهان دفاع مقدس به همراه تنی چند از دلاورمردان در لبنان و فلسطین حاضر شدند، خیلی بحث ها مطرح شد که دچار جنگ داخلی شده ایم، گفتند که راه قدس از کربلا میگذرد شاید در سال 61 هیچ‌کس باورش نمی شد که روزی محور مقاومت منطقه به دست فرزندان این نظام بیافتد.

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در منطقه اظهار کرد: امروز ردپای سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی در منطقه، در یمن، عراق، سوریه و فلسطین پیداست، فلسطینی که تا سال های گذشته با سنگ دفاع می کردند امروز مجهز به موشک و راکت شده‌اند و ارتشی که ادعا داشت در زمره چندین ارتش بزرگ جهان است در مقابل این مقاومت، از مسجد الاقصی دور می شود و فرآیند صلح و مذاکره را می پذیرد. در مرحله اول باید به این اتفاق، به مفهوم امنیت ملی توجه داشته باشیم، مفهوم امنیت ملی از دو بعد ایجابی که حفظ ارزش هاست و بعد سلبی که عدم تهدید هاست، دیده می شود.

سرهنگ جعفر زاده با اشاره به اقدامات موثر وزارت نیرو در بخش های مختلف با اشاره به بسیج این وزارتخانه، گفت: در شرایط امروز باید کارکرد اصلی خودمان را در مجموعه وزارت نیرو مشخص کنیم، بسیج یعنی کارآمدی دستگاهی که در  آن  کاری انجام می دهیم، که خوشبختانه در این مدت اراده خوبی در بدنه مجموعه وزارت نیرو در سراسر کشور اتفاق افتاده و در جلوه قرارگاه سازندگی که محرومیت‌ زدایی جزو فاکتورهای اصلی اش است، نشان داده شده است.
وی با بیان این که بسیج در استان‌های کرمانشاه، هرمزگان و خوزستان به صورت خیلی جدی در حوزه‌های  محرومیت‌زدایی فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد بسیار برای ما حائز اهمیت است که در حوزه تامین خدمات آب و برق، حضور میدانی فرماندهان بسیج وزارت نیرو و پایگاه ها و حوزه های بسیج به عنوان اولویت اول مد نظر است و نباید به هیچ عنوان این اولویت را کنار بگذاریم.

سرهنگ جعفرزاده اضافه کرد: گروه ها، نهادها، ان جی او ها و گروه های مردمی در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه آبرسانی فعالیت می‌کنند که توانستیم وفاقی بین این گروه ها ایجاد کنیم و امیدواریم با همدلی بهتر این کار را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه گفت: دور از ذهن بود که یک روز در مجموعه صنعت آب و برق کارهایی در حد پروژه‌های بزرگ انجام شود اما امروز در مجموعه هرمزگان یک پروژه در سطح ملی با همکاری گروه های مردم نهاد مختلف در حال انجام است و خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی هم داشته است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به ابلاغیه های ارسال شده از ستاد فرماندهی بسیج وزارت نیرو مبنی بر ورود و حضور همه پایگاه ها و حوزه های بسیج در این عرصه تاکید کرد: فضای امروز فضای سازندگی، حرکت، فضای نشاط و امید دادن به مردم است و موفقیت میسر نمی‌شود جز با حضور میدانی، تلاش و حرکت و دوندگی؛ که باید از روح پرفتوح حضرت امام و شهدای خود در این مسیر مدد بگیریم و نباید از ذهنمان دور کنیم که اراده الهی چگونه شکل می گیرد .

سرهنگ جعفر زاده با اشاره به افرادی که در عرصه سازندگی وارد می‌شوند، گفت: این افراد باید فاکتورهای خاصی همچون رضای خدا، صبر و بردباری، گمنامی و روحیه نقد پذیری را دارا باشند. 

وی افزود:اگر لحظه‌ای در اقداماتمان از رضای خدا غفلت کنیم، قطعاً زمین خواهیم خورد، همچنین باید صبور باشیم زیرا در شرایطی کار می‌کنیم که بسیاری از پروژه‌های کشور با توجه به تحریم های ظالمانه و وضعیت اقتصادی به کندی پیش می رود.
وی در ادامه گفت: در برنامه‌هایی که در حوزه بسیج به نام دفاع مقدس، محرومیت‌زدایی و به نام شهدا انجام می شود، نباید دنبال تابلوی آن باشیم که بسیج فلان شرکت این کار را به انجام رسانیده، نباید کار به گونه ای باشد که انگار برای تبلیغات آمده ایم، هر جا به دنبال این رفتیم که نام یا نشانی برای کار محرومیت‌زدایی از خود به جا بگذاریم، قطعاً زمین خورده ایم ، در روند 40 ساله نظام جمهوری اسلامی هر جا منیت داشتیم همان جا زمین خوردیم و هرجا گمنامی بود آنجا سربلند بودیم. همچنین باید روحیه نقد پذیری را بیش از پیش این تقویت کنیم که اگر این روحیه را نداشته باشیم و نتوانیم فضای پذیرش نقد را در درون داشته باشیم قطعا در بیرون با سیلی دشمن مواجه خواهیم شد.

سرهنگ جعفر زاده در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: بحث مشارکت در انتخابات به عنوان یک فرض واجب مشخص است و همه ما در این بازه زمانی باید تلاش شبانه روزی در جهت مشارکت حداکثری داشته باشیم. مشارکت حداکثری یعنی امنیت ملی، یعنی رفع تهدیدها، یعنی دست برتری نظام جمهوری در حوزه مقاومت، یعنی رویکرد آزادانه و استقلال طلبانه جمهوری اسلامی در سازمان ملل؛ و این یک تکلیف واجب از سمت فرماندهی کل قوا برای تک تک بسیجیان سراسر کشور است.

این مقام ارشد بسیج وزارت نیرو با بیان این که باید تمام ظرفیت ها را برای مشارکت حداکثری در میدان بیاوریم،گفت: مشارکت حداکثری یک کلید واژه مهم است که در این شرایط منطقه برای ما حائز اهمیت است.
وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح، عنوان کرد: انتخاب خوب و مطلوب باید با استفاده از المان هایی که در صحیفه نور امام خمینی تبیین شود و به هیچ عنوان نباید حمایت موردی و مصداقی از کاندیدایی صورت بگیرد، زیرا وظیفه ما تبیین، بصیرت و شاخص سازی و مشارکت حداکثری است.

تاریخ:
1400/03/03
تعداد بازدید:
2201
منبع:
تصاویر مرتبط:

  • تصویر_0
  • تصویر_0
  • تصویر_0

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal