شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد؛
ضرورت خودداری از به کار بردن وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: توصیه می‌شود مشترکان در ساعت‌های اوج مصرف از به کار بردن وسایل پرمصرف تا آنجا که امکان دارد، خودداری کرده و درجه کولرگازی خود را بر روی 25 تنظیم کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری با اشاره به سفر معاون وزیر نیرو و مسئولان شرکت توانیر در خوزستان گفت: پس از بررسی ذخیره آب سدها و وضعیت برق استان خوزستان، ممکن است در تابستان با مشکلات جدی مواجه شویم که البته با همراهی و همکاری مردم در مدیریت مصرف، تلاش می کنیم پیک تابستان را با سختی کمتری بگذرانیم‌. 
 خدری گفت: متاسفانه به دلیل کاهش بارندگی و نبود واحدهای برق آبی در مدار، کمبود برق در شبکه را خواهیم داشت، به همین دلیل به همکاری مردم به خصوص صنایع، کشاورزان و ادارات دولتی جهت کاهش مصرف برق به شدت نیاز داریم؛ باید اقدامات مدیریت مصرف، جدی تر و قوی تر از سال گذشته انجام شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به کاهش تولید نیروگاه های برق آبی در کشور گفت: سال گذشته نیز شرایط سختی داشتیم اما تمام مجموعه های صنعت برق دست به دست هم دادیم و تلاش کردیم با انجام اقدامات مدیریت مصرفی، و البته با همکاری خوب مردم و صنایع، کشاورزی و کاهش ساعات کاری ادارات دولتی، کمبود برق را جبران کنیم. 
 خدری بر ضرورت مدیریت مصرف وسایل سرمایشی از سوی کاربران تاکید کرد و گفت: توصیه می‌شود مشترکان در ساعت‌های اوج مصرف که ساعات (12 تا 18و 20 تا 23) است، از به کار بردن وسایل پرمصرف تا آنجا که امکان دارد خودداری کرده و درجه کولرگازی خود را بر روی 25 درجه تنظیم کنند و مصرف خود را به میزان 10 درصد کاهش دهند.
   وی راهکارهای مدیریت مصرف را کاهش 50 درصدی بار ادارت در ساعات اداری، کاهش 90 درصدی بعد از تعطیلی ادارات، استفاده از مولدهای خودتامین، خودداری از مصرف لامپ‌های التهابی در منزل و استفاده از لامپ های ال ای دی، استفاده صحیح از روشنایی اتاقها، سالنها، راهرو‌ها و خاموش نمودن حداقل 50 درصد روشنایی در تابستان و حذف روشنایی غیر ضرور نمای ساختمان‌ها و غیره عنوان کرد.
این مقام مسئول در ادامه گفت: از مشترکین میخواهیم هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی در ساعت های اوج بار، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف شویی و جاروبرقی همزمان استفاده نکنند.
خدری در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر این که رمز ارزها از اساسی ترین مشکلات ما در تابستان پیش رو خواهند بود، تصریح کرد: پس از بررسی ها، مقرر شد کمیته ای برای مقابله با فعالیت و جمع آوری رمز ارزها ی غیر مجاز به ریاست مدیرکل امنیتی استانداری خوزستان تشکیل شود تا نسبت به جمع آوری این رمز ارزها ی غیر مجاز درسطح استان اقدام شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه گفت: از مردم میخواهیم در صورت مشاهده مزارع دستگاه استخراج رمز ارز (بیت کوین)، سریعا به نیروی انتظامی یا مجموعه شرکت های توزیع برق شهرستانها اطلاع دهند تا با جمع آوری این مزارع، بتوانیم برق پایداری برای مشترکین تامین کنیم.
 
 
 
تاریخ:
1400/02/16
تعداد بازدید:
2475
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal