شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
استاندار خوزستان:
تابع تصمیم وزارت نیرو در زمینه مدیریت مصرف برق هستیم
استاندار خوزستان در خصوص مدیریت مصرف برق از طریق کاهش ساعات اداری گفت: وزارت نیرو و صنعت برق هر تصمیمی را در زمینه مدیریت مصرف برق بگیرد آن را اجرایی خواهیم کرد.
قاسم سلیمانی‌ دشتکی شامگاه یکشنبه( 12 اردیبهشت) در جلسه صنعت برق خوزستان با حضورمهندس  همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی؛  غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، و علی خدری مدیر عامل شرکت‌ توزیع نیروی برق خوزستان در استانداری خوزستان با توصیف اقدامات و خدمات خوب شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ؛ با تشریح راهکارهای مختلف مدیریت مصرف برق اظهار داشت: محدود شدن ساعت کاری ادارات، استفاده از دیزل ژنراتورهای ادارات و همکاری سایر صنایع وبخش کشاورزی  برای تامین برق مورد نیاز استان از اقدامات مورد نظر است که اجرایی می‌شوند.
سلیمانی دشتکی با اشاره به تاثیر رفع تحریم‌ها در بهبود وضعیت بیان کرد: با رفع تحریم ها به سرعت می توان امکانات مورد نیاز را  وارد و برخی از مطالبات را دریافت کرد همچنین رفع تحریم ها می تواند به مباحث واردات و صادرات کمک کند.
استاندار خوزستان به وضعیت سدهای خوزستان اشاره کرد و گفت: در سدهایی که دارای نیروگاه برقابی هستند تلاش شده تا وضعیت آب آنها به گونه ای مدیریت شود که به تولید برق برای استان و کشور لطمه ای وارد نشود و  در هفته های اخیر نشست‌های مختلفی در زمینه تنش آبی برگزار شده تا برنامه ریزی مناسبی برای حوضه‌های مختلف آبی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین جمع بندی های این جلسات این بوده که از آب سدها برای شرب و کشاورزی در حدی استفاده شود که به تولید برق لطمه ای وارد نشود.
سلیمانی با اشاره به مشکلات استان در حوزه های آب و فاضلاب و روان‌آب‌ها بیان کرد: در خوزستان بیش از 700 روستا با تنش آبی مواجه هستند که برخی از آن ها آب ندارند یا از آب جیره بندی استفاده می کنند.
گفتنی است در این نشست مهندس دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای، و مهندس حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز حضور داشتند.
تاریخ:
1400/02/14
تعداد بازدید:
1886
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal