شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
تقدیر سران عشایر استان از مدیرعامل و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
نشست سران ستاد عشایر استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با هدف تقدیر از مجموعه شرکت توزیع برق به جهت برق‌رسانی به روستاها، دریافت خدمات مطلوب و پایداری شبکه برق ، تکریم ارباب رجوع و همچنین تبریک به مناسبت کسب رتبه برتر شرکت توزیع برق خوزستان در جشنواره شهید رجایی برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، مدیرعامل این شرکت، ضمن تشکر از حضور نمایندگان عشایر استان با بیان اینکه هیچ شانی غیر از خدمتگزاری برای خود قائل نیستیم، اقوام را ظرفیتی بزرگ دانست و گفت: قوم عرب ، بختیاری و سایر اقوام غیور، نماد جهاد ،ایثار،مقاومت، عزت و استقامت جمهوری اسلامی ایران هستند.

دکتر علی خدری همچنین در تشریح فعالیت های این شرکت درراستای محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: برخی از روستاهای مناطق محروم سراسر استان فاقد برق بودند که با تلاش جهادی همکاران شرکت وبا هدف خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار، کار را شروع کردیم.

خدری، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را از بزرگترین و با اهمیت ترین شرکت های خدمات دهنده کشور عنوان کرد و افزود: خوزستان ویژگی هایی همچون گرمای 53درجه، ریزگردها، گازهای ترش و تولید 80 درصد نفت کشور را داراست که استان های دیگر فاقد این ویژگی ها هستند، از سویی اگر برای چند ساعت برق در استان قطع شود، اختلال در امر برق رسانی، مشکلات و تبعات بزرگی را به دنبال دارد، لذا با تلاش بیش از پیش همکارانمان و با یک حساسیت ویژه، خدمات رسانی شبانه روزی را طبق وظیفه انجام می دهیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت همچنین با اشاره به شرایط موجود کشور، گفت: خوزستان در فصل تابستان، چهار برابر مصرف کشور، مصرف برق دارد و این یعنی باید تجهیزات بیشتری برای ارائه خدمات به مشترکین داشته باشیم که در شرایط موجود کشور، به سختی انجام می شود اما تمام تلاش ما این است که در خدمات دهی مطلوب به مشترکین کوتاهی نکنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از حضور ارزشمند سران عشایر غیور و بزرگان اقوام مختلف استان صمیمانه قدردانی کرد و این خدمات رسانی را وظیفه ی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دانست و گفت: وظیفه ما خدمتگزاری صادقانه به تمام مردم استان است.

خدمات مطلوب برق رسانی در سراسر استان ارائه شد

بر اساس این گزارش، جمعی از سران عشایر خوزستان از اقوام عرب ، بختیاری ، بهمئی وشیخ بارعایت پروتکلهای بهداشتی از سراسر استان در اقدامی نمادین با حضور در محل این شرکت و اهدا لوح تقدیر به مدیر عامل، از تلاش های وی و مجموعه کارکنان شرکت به جهت خدمات رسانی مطلوب و برق رسانی به روستاهای دور افتاده، قدردانی کردند.

در ابتدای این نشست، شیخ دکتر عبدالحسین بدوی رییس ستاد عشایر استان، به ایراد سخن پرداخت و به مشکلاتی که در گذشته به دلیل نبود برق داشتند، اشاره کردند و از خدمات ارائه شده به روستاها و مناطق کم برخوردار تقدیر کردند.

دکتر بدوی گفت : به جهت تلاش های صورت گرفته در یک سال و نیم اخیر در حوزه برق رسانی، متوجه تغییر و تحولات در حوزه مدیریتی شدیم.
وی افزود: با جمعی از اعضای ستاد عشایر پیگیر شدیم که آیا در دیگر شهرها هم چنین تحولاتی در حوزه خدمات دهی انجام شده یا خیر؟ که خوشبختانه در سراسر استان شاهد بازسازی شبکه های برق و ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بودیم.
این نماینده قوم غیور عرب ادامه داد: عملکردها به ما ثابت کرد که مجموعه ای دلسوز در راس کار است، لازم دانستیم به همراه جمعی از ستاد عشایر، سادات و شیوخ و سران اقوام مختلف در نشستی، از کل این مجموعه پرتلاش تقدیر کنیم.

همچنین خان علی فتح جهانگیری از نمایندگان قوم غیور بختیاری از خدمات رسانی به روستاهای صعب العبور که به سختی و با پای پیاده باید مسیر را طی کرد، ابراز خرسندی داشت.
جهانگیری اظهار داشت: برخی روستاها 42 سال برق نداشتند و ما قدر دان مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان هستیم که با تلاش خود باعث محرومیت زدایی در جای جای استان شدند.
وی با اشاره به محدودیت های کرونایی و عدم حضور پررنگ تر اقوام افزود: این نشست که از تمامی اقوام هم حضور دارند نشان از فراقومی عمل کردن مدیریت و کل مجموعه توزیع برق خوزستان است.

قابل ذکر است از اقوام غیور عرب، بزرگانی از طوایف الاحمدیه، بنی طرف بیت شرهان، الباجی، حمید، سادات سید خلف موسوی، الخطفان، الشحیتات، میاح، حس سالم، و طایفه آل کثیر، و از قوم بختیاری نیز طوایف بزرگ بابادی، طایفه موری، بهداروند،شیخ، خلیلی، زنگنه و طایفه اورک در این نشست حضور داشتند.

همچنین این نشست با اهدا لوح به مدیرعامل و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و شعرخوانی در وصف رشادت های اقوام عشایر غیور خوزستان به پایان رسید.

تاریخ:
1399/12/26
تعداد بازدید:
2964
منبع:
روابط عمومی
تصاویر مرتبط:

  • تصویر_0
  • تصویر_0
  • تصویر_0

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal