شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از پروژه های در دست اقدام باغملک بازدید کرد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با هیئت همراه با حضور در شهر میداوود باغملک از شبکه و پروژه های در دست اقدام این شهرستان بازدید و مشکلات را‌ مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت؛ در جلسه ای در محل بخشداری شهر میداوود که با حضور عبدالله ایزدپناه، نماینده شهرستانهای ایذه و باغملک به منظورآسیب شناسی، بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه میداوود برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح فاز دوم پست 400 کیلو ولت برق باغملک که تاثیر شگرفی در بهبود برق کل منطقه تا دور دستها داشته، ایستگاه 132 کیلوولت و پست 30‌ مگاولت آمپری میداوود که به همت برق منطقه ای در حال احداث و تکمیل است، نقطه عطفی در بخش میداوود و شهرستان خواهد بود و ظرفیت فوق توزیع در میداوود به  2/5 برابر افزایش خواهد یافت.
 خدری با بیان اینکه چند پروژه مختص حوزه میداوود در دست اقدام داریم، گفت: این پروژه ها شامل احداث 3 فیدر و خط جدید جهت بارگیری از ایستگاه جدید میداوود و احداث شبکه  قدرت مانور  و رینگ خط محمد آباد به سرحانی( با 80درصد پیشرفت فیزیکی) و توسعه شبکه است. 
 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ضمن تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری مجدانه مشکلات شهرستان، از مشترکان بخش کشاورزی خواست در  همکاری کاهش 4 ساعت مصرف برق و برخورداری از پاداش 20 ساعت برق رایگان مشارکت داشته باشند . 
وی در پایان این جلسه، و پس از بازدید میدانی از پروژه های در دست اقدام،درمناطق صیدون، هپرو و نقاط مرکزی شهرودیدار چهره به چهره با بعضی از مشترکین  تاکید کرد: با توجه به برودت هوا در روزهای آتی شاهد افزایش مصرف انرژی در کشور خواهیم بود که اگر مصرف انرژی مدیریت نشود، با پیک بار زمستانه مواجه خواهیم شد. لذا مصرف برق را مدیریت کنیم.
 
تاریخ:
1399/11/08
تعداد بازدید:
2401
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal