شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تاکید کرد؛
با همکاری صنایع، مصرف برق در استان را مدیریت می کنیم
جلسه اضطراری مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز) با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری در این جلسه با اشاره به افزایش مصرف سوخت گاز و محدودیت‌های ناشی از آن در نیروگاه های کشور، گفت: امیدواریم با همکاری صنایع بتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم.
خدری با اشاره به عدم پیش بینی و محدودیت به وجود آمده در سوخت کل کشور در هفته گذشته و یک میلیارد مترمکعب مصرف سوخت، افزود: باید برای تامین سوخت گاز مشترکین خانگی و تجاری در برخی نقاط کشور، مصرف برق مشترکین صنعتی و تولیدی ودستگاه های اجرایی را مدیریت کنیم. وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه برق این است که با اجرای برنامه های هماهنگ شده در یک ماه سخت و دشوار پیش رو، کمترین آسیب به بخش صنعت وارد شود.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، با اشاره به مشخص کردن مقدار سهمیه مصرفی برای استان خوزستان، گفت: مصرف انرژی 25 هزار مگاوات ساعت در یک شبانه روز است که در حال حاضر دو هزار مگاوات ساعت با رقم اعلام شده، فاصله داریم. اگر مصرف به عددی برسد که از کنترل خارج شود، مدیریت شبکه برق دشوار خواهد بود و این ممکن است به صنایع تولیدی آسیب وارد کند لذا روزهای دشواری پیش رو داریم که امیدواریم با همکاری صنایع بتوانیم شرایط پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
خدری همچنین با بیان این که امکان پرداخت پاداش به مشترکینی که در این فصل همکاری کنند را داریم، گفت: وزارت نیرو این اجازه را داده که اگر صنایع و دستگاه های اجرایی بتوانند کاهش در مصرف انرژی داشته باشند، پاداش همکاری دریافت کنند.
آماده همکاری با شرکت های توزیع برق هستیم
در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان با بیان اینکه خوزستان 73 شهرک صنعتی وبیش از 10 هزار هکتار اراضی صنعتی را داراست، اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته، روند سرمایه گذاری مثبت شده ، به طوری که در 9 ماهه اخیر با بیش از 470 قرارداد واگذاری، نسبت به قبل رشد سرمایه گذاری داشته ایم که نشان می دهد اگر بستر سرمایه گذاری در استان را فراهم کنیم، منشا تحول اقتصادی در حوزه صنایع کوچک و متوسط می شود.
محمدیان با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما نیز آمادگی داریم شرایط سخت پیش رو را با همکاری شرکت های توزیع برق، پشت سر بگذاریم تا بتوانیم با الگوی مناسب مصرف برق را مدیریت کنیم. البته معتقدم، کاهش مصرف انرژی را باید از خانواده ها شروع کنیم تا به یک فرهنگ تبدیل شود. زیرا اگر به صنایع و کشاورزی آسیب وارد شود به اقتصاد استان ضرر زده ایم.
 
 
تاریخ:
1399/11/02
تعداد بازدید:
2538
منبع:
روابط عمومی
تصاویر مرتبط:

  • تصویر_0
  • تصویر_0
  • تصویر_0
  • تصویر_0

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal