عنوان
خدمت: |
وصل مجدد انشعاب
|
Request for reconnection of the electricity distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
برای برقراری مجدد انشعاب برق در محلی که سابقاً انشعاب برق وجود داشته است و بعللی موقتاً قطع گردیده ، مشترک یا استفاده کننده برق میتواند از طریق این خدمت درخواست وصل مجدد انشعاب را ارائه نماید.
|
To re-estabilish a power outage in a place where there used to be a power outage and for some reason temporarily disconnected the subscriber or electricity user can request reconnection of the branch through this service
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
1 روز کاری
|
خدمات مشترکین
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
فیش خدمات و رسید پرداخت
|
الکترونیکی
|
|
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- برای وصل مجدد انشعاب برق قطع شده بدلیل بدهی میتوان بصورت غیر حضوری انجام گردد ؟ |
جواب 1- بلی
|
سوال 2- آیا برای وصل انشعاب مجدد نیاز به واریز هزینه می باشد ؟ |
جواب 2- بلی- هزینه وصل مجدد انشعاب
|
سوال 3- مدت زمان وصل انشعاب برق چقدر می باشد ؟ |
جواب 3- در صورت انجام تسویه بدهی و اماده بودن محل انشعاب در همان روز وصل انشعاب انجام می گردد.
|
سوال 4- نحوه پیگیری وصل مجدد انشعاب برق به چه صورت می باشد؟ |
جواب 4- در اپلیکیشن برق من در منوی پیگیری ها مراحل انجام کار قابل پیگیری می باشد
|
سوال 5- در صورت درخواست بعد از ساعات اداری بصورت غیر حضوری انجام می گردد؟ |
جواب 5- درصورتی که قطع انشعاب بدلیل عدم واریز هزینه مصرفی بوده بعد از انجام مراحل تسویه بدهی توسط واحد اتفاقات شبکه انجام می گردد.
|