عنوان
خدمت: |
قطع موقت انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
|
Request for temporary interruption of the branch of the electricity distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
در مواردی که خود مشترک نیاز به قطع موقت انشعاب داشته باشد، می تواند از طریق این خدمت درخواست خود را ثبت نماید
|
In cases where the subscriber needs to temporarily terminate the branch, he can register his request through this service
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
1 روز کاری
|
خدمات مشترکین
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف
|
الکترونیکی
|
|
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- منظور از قطع موقت انشعاب چیست؟ |
جواب 1- این نوع خدمت به درخواست مشترک در مدن زمان مشخص قطع شده و مجددا قابل نصب مجدد میباشد
|
سوال 2-آیا درخواست قطع موقت بصورت غیرحضوری امکان پذیر است؟ |
جواب 2- میتوان از طریق اپلیکیشن برق من این درخواست را ثبت کنید
|
سوال 3- آیا برای قطع موقت انشعاب نیازی به تسویه بدهی توسط مشترک میباشد؟ |
جواب 3- بله، بایستی بدهی نداشته باشد.
|
سوال 4- مدارک لازم برای قطع موقت انشعاب؟ |
جواب 4- مدارک،قولنامه یا سند مالکیت ملک، کپی کارت ملی، تسویه بدهی
|
سوال 5- حداکثر مدت زمان انجام خدمت قطع موقت انشعاب در چند روز انجام میشود؟ |
جواب 5- حداکثر 4 روز کاری
|