عنوان
خدمت: |
تمدید تعرفه انشعاب آمپری شرکتهای توزیع نیروی برق
|
Extension of amperage tariff for power distribution companies
|
:Title |
شرح
خدمت: |
توسط این خدمت، چنانچه محل تامین برق دارای تعرفه مدت دار باشد و مدت آن به اتمام رسیده باشد ، مشترک میتواند با ارائه مدارک و مجوز های لازم ، نسبت به تمدید تعرفه اقدام نماید.
|
By this service, if the electricity supply place has a long-term tariff and its term has expired, the subscriber can extend the tariff by providing the necessary documents and permits.
|
:Translation |
لینک دریافت خدمت |
|
|
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
7 روز کاری
|
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات
|
1521
|
|
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف
|
الکترونیکی
|
|
مدارک مربوط به تعرفه درخواستی
|
|
_راهنمای استفاده از خدمت
|
|
|
|
|
فرآیند خدمت |
|
|
سوالات متداول (FAQ) |
سوال 1- برای تمدید چگونه باید اقدام کرد؟ |
جواب 1- گام نخست، ثبت درخواست الکترونیک در اپلیکیشن و یا وبسایت » برق من « با در دست داشتن شناسه قبض انشعاب مورد نظر می باشد.
|
سوال 2- اگر در مورد این خدمت ابهام داشتم از کجا مشاوره بگیرم؟ |
جواب 2- در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با سامانه خدمات تلفنی شرکت توزیع برق مربوطه
|
سوال 3- مدارک مورد نیاز چیست؟ |
جواب 3- بسته به نوع تعرفه انشعاب، مدارک تفاوت دارند. لیکن مدارک اصلی عبارتند از: پروانه بهره برداری واحد صنعتی، پروانه چاه آب، پروانه ساختمان
|
سوال 4- شناسه قبض انشعاب برق را از کجا باید پیدا کنم؟ |
جواب 4- شناسه قبض انشعاب در پیامک های قبض برق، بصورت مستمر ارسال می گردد. همچنین برچسب مشخصات انشعاب در محل تابلو کنتور برق نصب شده است که حاوی شناسه قبض انشعاب برق می باشد. در صورت عدم دسترسی به موارد بالا، شناسه قبض همسایه خود را اخذ نموده با سامانه خدمات تلفنی شرکت توزیع تماس بگیرید.
|
سوال 5-آیا برای تمدید نیاز به بازدید می باشد؟ |
جواب 5- بله. به منظور تطبیق شرایط محل مصرف برق با مجوزات ارائه شده، توسط کارشناس شرکت توزیع برق از محل انشعاب بازدید به عمل خواهد آمد.
|