سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانعزدایی ها
دفتر نظارت بر فروش و وصول
شرح وظایف دفتر نظارت بر فروش وصول مطالبات:
ارزیابی فعالیتهای مرتبط با وصول مطالبات در رابطه با فروش انرژی و انشعاب و اخذ بدهی های مشترکین و سازمانهای دولتی و غیر دولتی در مدیریت مختلف برق شهرهای شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان بمنظور حصول اطمینان از وصول بموقع مطالبات.
فروش انرژی و خدمات تشخیص عادی و دیماندی که توسط پیمانکاران یا مامورین مناطق برق انجام می شود بمنظور حصول اطمینان از صحت شماره برداری و رعایت تعرفه ها و نرخهای مصوب و همچنین ارسال بموقع آن به شرکتهای صادرکننده صورت حساب.
کنترل گردش کار تشخیص در مدیریت مختلف برق شهرهای شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان بمنظور اطمینان از سرعت اخذ هزینه های فروش انرژی.
اجرای صحیح رویه ها، آئین نامه ها و دستورالعملها درارتباط با وصول مطالبات در مدیریت مختلف برق شهرهای شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان بمنظور حصول اطمینان از رعایت دقیق آنها
ارائه پیشنهادات در زمینه تهیه و تدوین روشهای اجرایی در بخش وصول مطالبات همچنین اصلاح آئین نامه ها ، دستورالعملها ، استانداردها ، تغییرات نرخ و تعرفه با واحدهای ذیربط شرکت و شرکت توانیر
انتخاب شرکتهای صادرکننده صورتحسابهای برق (Billing) بمنظور حصول اطمینان از صدور بموقع و صحیح صورتحسابهای برق مصرفی مشترکین.
کنترل دقیق صورتحسابها و همچنین نحوه اصلاحات و تغییرات و تقسیط قبوض برق مصرفی با توجه به مقررات و اختیارات تفویضی.
انتخاب مشاوران و پیمانکاران تشخیص و آژانسهای خدمات مشترکین بمنظور یکسان سازی عملکرد و حصول اطمینان از حسن اجرای قوانین و مقررات در برخورد با متقاضیان ومشترکین.
رسیدگی به اعتراضها و شکایات مشترکین در رابطه با تعرفه های تخصیصی برق و صورت حسابهای صادره
تهیه گردش کار تشخیص مناطق و نظارت کلی و اصولی بر حسن اجرای آن.
همکاری در تشکیل جلسات تخصصی با مدیران شهرها و کارشناسان ذیربط در رابطه با طرح مشکلات و ارائه پیشنهادات بمنظور رفع آنها .
تاریخ به روز رسانی:
1399/01/19
تعداد بازدید:
7237
Powered by
Dorsa
Portal