شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
1403/05/06 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_پیک بار-c7f25935-def0-47c4-b6a8-2bfe4f06bf48.jpg
مصرف برق ادارات هر 15 دقیقه یکبار پایش می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بیش از 2328 اداره و سازمان به کنتورهای هوشمند مجهز شده اند و هر 15 دقیقه یکبار توسط کنتورهای هوشمند مصرف برقشان پایش می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی خدری با اشاره به پایداری گرما در استان افزود: صنعت برق با شرایط سختی جهت تامین برق پایدار مواجه است که جز با همکاری مشترکان امکان عبور از آن وجود ندارد.

خدری اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، مقرر شده تا ادارات و نهادهای عمومی و دولتی در وقت اداری 30 درصد و در خارج از وقت اداری یعنی بعد از ساعت 13، 60 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی با توضیح اینکه بیش از 2328 اداره و سازمان در سطح استان به کنتورهای هوشمند مجهز شده اند گفت: این ادارات هر 15 دقیقه یکبار توسط کنتورهای هوشمند در مراکز پایش شرکت توزیع رصد میشوند و مصرف آنها مورد تحلیل قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان توضیح داد: کنتورهای هوشمند به طور اتوماتیک مصرف را رصد می کنند و چنانچه هریک از ادارات از بار پایه که برمبنای مصرف سال 1400 تعریف شده است، عبور کنند، به طور اتوماتیک نسبت به قطع برق اقدام می کند.

خدری با اشاره به سخنان وزیر نیرو در مرکز دیسپاچینگ ملی؛ یادآور شد: ادارات پرمصرف برای وصل مجدد برق خود، باید برای عدم تکرار تعهد دهند.

وی ضمن درخواست از تمام مدیران و مسئولان ادارات و سازمان ها جهت مدیریت سیستم های سرمایشی تاکید کرد: ادارات باید از ساعت 10 صبح مولدهای برق خود را در مدار قرار دهند و پیش از از پایان ساعت اداری تمامی سیستم های سرمایشی را خاموش کنند تا خللی در تامین برق پایدار به وجود نیاید.

28
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal