شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:
رسیدگی به موضوعات برقی مردم خوزستان در اولویت است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) سه شنبه 21 شهریورماه از طریق ارتباط تلفنی با شماره 111 به صورت مستقیم؛ پاسخگوی سوالات هم استانی ها در موضوعات مرتبط با حوزه برق شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) سه شنبه 21 شهریورماه از طریق ارتباط تلفنی با شماره 111 به صورت مستقیم؛ پاسخگوی سوالات هم استانی ها در موضوعات مرتبط با حوزه برق شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت؛ تحقق مصادیق حقوق شهروندی؛ تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت؛ پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی ها و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان جهت پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مشترکان برق در استانداری خوزستان (سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)) حضور یافت.

در همین راستا و پیرو اطلاع رسانی های انجام شده قبلی، مشترکان برق استان، با برقراری تماس تلفنی با این سامانه، مشکلات و یا درخواست های خود در حوزه برق را به شکل مستقیم با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، مطرح کردند.

خدری در این خصوص اظهار کرد: به منظور پیگیری مشکلات و درخواست‏های مطرح شده، از تمامی افراد تماس گیرنده مشخصات لازم دریافت؛ و پس از رسیدگی‏های لازم در اسرع وقت نتیجه پیگیری به آنها اطلاع رسانی می شود.

بر اساس این گزارش؛ تعداد 19 نفر از مشترکان مشکلات برقی خود را با مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان مطرح نمودند.

 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/06/22
تعداد بازدید:
931
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal