شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست روابط عمومی های برق استان
ظرفیت رسانه ای استان خوزستان برای اجرای موفق طرح پاداش به کار گرفته شود
استان خوزستان دارای 438 رسانه دارای مجوز می باشد که این ظرفیت می تواند برای تبیین و ترویج طرح های فرهنگی و اجتماعی وزارت نیرو از جمله طرح پاداش به کار گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت در نشست هماهنگی مسئولان روابط عمومی ادارات برق استان خوزستان گفت، در سال گذشته بخش عمده ای از مشارکت مردم در کاهش مصرف، به دلیل فعالیت های مرتبط با حوزه روابط عمومی روی داد که باعث کاهش 4.5 درصدی مصرف برق نسبت به سال پیش از آن شد.
وی افزود این در حالی است که به طور میانگین مصرف برق هر سال به دلیل افزایش تقاضا تا 5 درصد بیشتر می شود اما شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علاوه بر اقدامات فنی و تخصصی، با به کار گیری روش های موثر در حوزه ارتباطات و رسانه ای و فرهنگی توانست این مهم را مدیریت نماید به طوریکه علاوه بر تامین برق صنایع، بخش خانگی نیز از برق پایدار و بدون خاموشی بهره مند شد.
خدری با اشاره به اینکه در پاییز و زمستان سال گذشته همه ی تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان صرف انجام پروژه های مربوط به آماده سازی شبکه برق شده است، افزود، ماموریت ویژه این شرکت برای عبور موفق از پیک بار، تبیین و ترویج طرح پاداش وزارت نیرو و توانیر می باشد به طوری که  برای  تابستان سال جاری مدیریت مصرف به میزان  420 مگاوات هدف گذاری شده و اهمیت این موضوع زمانی آشکار می شود که بدانیم برای احداث یک واحد نیروگاهی با همین ظرفیت چندین هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است.
گفتنی است طرح پاداش وزارت نیرو از اول خرداد ماه آغاز می شود و بر اساس آن مشترکان خوزستانی با رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف برق خانگی می توانند علاوه بر رایگان شدن برق مصرفی به ازای خاموش کردن یک کولر گازی مازاد تا یک میلیون تومان پاداش دریافت نمایند.

تاریخ:
1402/02/25
تعداد بازدید:
778
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal