شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
امکان دریافت پاداش های میلیونی برای مشترکان برق در خوزستان فراهم است
برای تابستان امسال نحوه ی محاسبه پاداش مدیریت مصرف برق به گونه ای است که مشترکان خوزستانی در صورت کاهش مصرف برق، بیشترین میزان پاداش را نسبت به مشترکان سایر استان ها دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر گفت؛ تجربه موفق تابستان سال گذشته که با همکاری مردم و مشترکین برق در عبور موفقیت آمیز از پیک شبکه روی داد و منجر به کاهش 4 و نیم درصدی مصرف برق مشترکین خانگی نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن گردید، این نوید را می دهد که با تداوم ترویج فرهنگ مصرف بهینه علاوه بر جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی، منفعت حاصل از این حرکت ملی نیز مستقیما به خود مردم و مشترکان باز گردد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان که در جلسه هماهنگی مدیران و روسای ادارات برق خوزستان برای عبور از پیک بار شبکه سخن می گفت با اشاره به اینکه برای همراهی مردم در تابستان سال گذشته حدود 107 میلیارد تومان در بخش خانگی و سایر مصارف پاداش اختصاص یافت، افزود، برای تابستان پیش روی علاوه بر اینکه پاداش صرفه جویی بسیار گسترده تر از سال گذشته در نظر گرفته شده، رقم این پاداش ها به شکل پلکانی تا 20 برابر تعرفه خرید برق یعنی مبلغ 2000 تومان برای صرفه جویی هر کیلووات ساعت مصرف پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اینکه طرح پاداش صرفه جویی برق در سال گذشته تنها برای مشترکان دارای مصرف زیر الگو اجرایی گردید، اما طرح پاداش فعلی شامل همه ی مشترکان می شود افزود، به عبارت دیگر میزان پاداش در نظر گرفته شده بسته به میزان مصرف متفاوت بوده و پاداش ها در قبض برق مشترکان درج گردیده و آنها برای دوره های بعدی بستانکار خواهند شد.
خدری تاکید نمود طرح پاداش به گونه ای برنامه ریزی و تدوین شده که بیشترین میزان پاداش به مناطق گرمسیری اختصاص یافته است و در صورتی که مشترکان برق در خوزستان تنها یک کولر گازی مازاد را خاموش کنند می توانند تا یک میلیون تومان و با خاموش کردن دو کولر گازی مازاد، تا یک و نیم میلیون تومان پاداش دریافت کنند.
گفتنی است اقدام های صورت گرفته توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای مدیریت شبکه و عبور موفق از پیک بار بدون اعمال خاموشی، این شرکت را جزو چهار شرکت برتر در کشور قرار داد و تقدیر وزیر نیرو را در پی داشت.

تاریخ:
1402/02/23
تعداد بازدید:
1100
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal