شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
خواسته برخی اهالی خرمشهر از رییس جمهور با موضوع اصلاح شبکه برق محقق شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اهالی برخی مناطق مختلف شهرستان خرمشهر در سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور خواسته‌هایی در زمینه اصلاح شبکه برق و بهبود روشنایی داشتند که این مطالبات مردمی در سریعترین زمان ممکن اجرایی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان برای افتتاح بخش نخست فاز 2 پالایشگاه آبادان در روز 29 اسفندماه سال گذشته اظهارکرد: آیت الله رییسی سپس در جمع کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر در منطقه عملیاتی والفجر چهار "علقمه" حضور یافت که جمعی از اهالی خرمشهر با حضور در این مکان درخواست‌هایی از وی داشتند.

وی ادامه‌داد: از جمله درخواست‌های مطرح شده از سوی اهالی، مربوط به اصلاح شبکه برق و بهبود روشنایی مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات بود که سریعا انجام عملیات اجرایی برای تحقق مطالبات مردمی در دستور کار شرکت توزیع برق استان خوزستان قرار گرفت.

خدری افزود: نصب 20 اصله پایه فشار متوسط و فشار ضعیف، احداث پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط 33 کیلو ولت، احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار، نصب 100 دستگاه چراغ روشنایی ال ای دی و اصلاح 400 دستگاه چراغ‌های روشنایی معابر با اعتبار110 میلیارد ریال انجام شد.
به گزارش ایرنا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در 29 اسفند ماه 1401 پس از افتتاح فاز 2 پالایشگاه آبادان در جمع کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر در منطقه عملیاتی والفجر چهار "علقمه" حضور یافت که جمعی از اهالی خرمشهر با حضور در این مکان درخواست‌هایی از وی داشتند.

حل مشکل روشنایی خیابان‌ها و افت فشار برق از درخواست اهالی مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات بود که با دستور مستقیم رئیس جمهور تحقق آنها توسط دستگاه‌های اجرایی در مسیر تحقق قرار گرفت.

به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر اجرای پروژه ها از پنجم فروردین آغاز شد و احداث 10 کیلومتر شبکه برق فشار متوسط، اجرای 6 کیلومتر کابل خودنگهدار و 2 کیلومتر روشنایی معابر در مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات در مرحله اجرا گرفت و نصب بیش از یک هزار روشنایی معابر برنامه‌ریزی شد.

 
تاریخ:
1402/02/20
تعداد بازدید:
629
منبع:
ایرنا
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal