شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیرویربرق خوزستان خبر داد:
بهره برداری از پروژه های برقرسانی شهرستان های شوشتر و گتوند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره برداری پروژه های برقرسانی شهرهای شوشتر ، گتوند و بخش عقیلی خبر داد.

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت با تاکید بر اینکه رکن اصلی وظایف این شرکت، تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان در هر شرایطی است، این پروژه ها را گامی در جهت توسعه شبکه برق و عرضه خدمات مطلوب به مشترکان عنوان کرد.
 

خدری در تشریح پروژه های بهره برداری شده درشهرستان گتوند اظهار کرد: احداث فیدرهای خروجی دو مداره شهرستان گتوند به طول 8 کیلومتر، و همچنین برقدار نمودن روستای چینولک با اعتباری بالغ بر103 میلیارد ریال انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین افتتاح پروژه های روشنایی معابرشهرستان شوشتر و کلنگ زنی خط خروجی جدید ایستگاه امام خمینی(ره)شعیبیه با حجمی حدود 16 کیلومتر شبکه، پروژه توسعه روشنایی معابر روستای شیخ شمس الدین نیز با اعتبار 102 میلیارد و 82 میلیون ریال از جمله پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید، با افتتاح این پروژه ها ولتاژ برق بیش از 30 روستای منطقه شعیبیه تقویت می شود.

 

این مقام ارشد صنعت برق استان با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان وظیفه تامین برق 1 میلیون و 133 هزار مشترک را در استان برعهده دارد، اظهار داشت: استفاده از شیوه های نوین در توسعه و احداث شبکه و بهسازی و مدیریت شبکه با هدف ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مشترکان در سطح استان از اولویت های کاری این شرکت طی چند سال اخیر بوده است.

تاریخ:
1401/06/19
تعداد بازدید:
2070
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal