شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
برگزاری نشست اضطراری مدیریت بحران نفوذ سامانه بارشی مونسون هند در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
نشست اضطراری مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با موضوع نفوذ توده هوای مونسون هند در سطح استان که با حضور مدیران و معاونین این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست اضطراری مدیریت بحران این شرکت با موضوع نفوذ توده هوای مونسون هند در سطح استان که با حضور مدیران و معاونین این شرکت برگزار شد، ضمن تاکید بر ناشناخته بودن این سامانه بارشی گفت: هیچ مقاله یا تجربه ای در خصوص این سامانه وجود ندارد و کاملا ناشناخته است لذا باید آمادگی صد در صد جهت جلوگیری از بروز حادثه یا برطرف نمودن حادثه احتمالی را داشته باشیم.
دکتر علی خدری با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر امکان وقوع این سامانه در هر نقطه‌ای از استان، اظهار کرد: تمام شهرستان ها در حالت آماده باش باشند تا در صورت بروز حادثه احتمالی، نیروهای مدیریت بحران آماده به کار و فوریت های برق، به رفع مشکل بپردازند.

خدری ادامه داد: سامانه مونسون طبق اعلام مدیریت بحران استانداری در شهرهای دزپارت، باغملک، ایذه، هفتکل، بهبهان، امیدیه، رامهرمز، آغاجاری، اندیکا و دزفول، ماهشهر و هندیجان پیش‌بینی شده که باید مدیران برق شهرستان های مذکور در محل خدمت خود حضور داشته باشند، کانون های خطر شبکه برق را شناسایی؛ و پایه‌های در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها را بررسی نمایند تا در صورت نیاز اصلاح شود، بازدید از شبکه های کوهستانی انجام و وضعیت آماده به کاری ناوگان حمل و نقل بررسی شود.

وی در ادامه گفت: مولدهای مراکز دارای طبقه بندی حساس همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز تست و آماده به کاری آنها بررسی شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از مردم خواست تا در زمان وقوع سامانه بارشی مونسون هند در استان، به تجهیزات و تاسیسات شبکه برق نزدیک نشوند و در صورت اطلاع از بروز حادثه  در نقطه ای، به مراکز فوریت های برق (121) و یا ادارات برق شهرستان ها اطلاع دهند.

تاریخ:
1401/05/06
تعداد بازدید:
1132
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal