شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان
دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پیامی انتخاب شایسته سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان را به عنوان فرماندهی برتر کشور تبریک گفتند.
متن پیام به این شرح می باشد؛
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور
فرمانده مقتدر و موفق سپاه حضرت ولی عصر خوزستان

با اهدا سلام و احترام

جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند، اینک با این اتفاق مبارک که مؤید تعهد، شایستگی و تجارب گران‌سنگ مدیریتی حضرتعالی در سنگرهای بسیج و سپاه است، بیش از پیش ثابت نمودید فرماندهی لایق و وفادار برای نظام قدرتمند جمهوری اسلامی و ولایت هستید.
سردار عزیز و ولایتمدار اسلام؛
همچنان که در همه حوزه ها برای پیشروی انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و مرد میدان تمام عرصه ها به خصوص میدان دار محرومیت زدایی از خوزستان بوده اید و قدر دان گام های موثر جنابعالی در فرماندهی سپاه خوزستان هستیم، ما نیز نگاه ارزشمندتان در حوزه صنعت برق را نیک می شمریم.
اینجانب ضمن تبریک کسب جایگاه شایسته و والای فرماندهی برتر کشور ، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را مسالت می نمایم.

علی خدری
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان 

تاریخ:
1401/05/06
تعداد بازدید:
516
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal