شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد:
تامین امنیت شبکه پایدار برق و استمرار خدمت رسانی به مردم از اولویت هاست
نشست مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با روسای حراست ادارات توزیع برق شهرستان ها با محوریت صیانت از اموال و تاسیسات برق، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، کشف دستگاه های رمز ارز غیرمجاز و تاکید بر مدیریت مصرف برق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، ایوب کیانی مدیر حراست و امور محرمانه ای شرکت در این نشست با اشاره به افزایش گرمای هوا و لزوم صیانت از تاسیسات برق جهت جلوگیری از قطعی ناشی از سرقت تجهیزات، افزود: روسای حراست ادارات برق شهرستان ها در این ایام باید در راستای پیشگیری و مبارزه با سرقت تجهیزات شبکه توزیع، افزایش رضایتمندی مشترکین و افزایش کشف ها تلاش مضاعف داشته باشند.
کیانی از روسای حراست برق شهرستان ها خواست: به صورت شبانه روزی پا به پای نیروهای همکار حوزه فنی در شناسایی و رفع مشکلات پیش روی صنعت برق، از هرگونه فرصت استفاده کرده و موانع موجود را از پیش روی مجموعه بخش فنی بردارند.
وی همچنین گسترش غیرقانونی دستگاه های رمز ارز غیرمجاز (ماینر) را یکی از معضلات فعلی شبکه برق عنوان کرد، و گفت: استفاده از این دستگاه ها توسط سودجویان به ویژه در بخش خانگی به دلیل مصرف بالای برق، منجر به نوسان در شبکه توزیع و آسیب دیدن وسایل برقی و ایجاد خسارت های مالی قابل توجه می شود، لذا مسئولیت صفر تا صد شناسایی و جمع آوری ماینر ها متوجه رؤسای حراست شرکت توزیع است که باید در جهت کشف این دستگاه ها تلاش بیشتری شود تا حدی که از محل جمع آوری ماینر ها، کاهش‌ بار قابل قبولی صورت گیرد.
کیانی با اشاره به اصلاح ساختاری  دولت خدمتگزار و انقلابی در حوزه اقتصادی و سنگ اندازی معاندین و مخالفین قسم خورده نظام از روسای حراست شهرستان ها خواست تا هوشیاری لازم در محیط کار را داشته باشند و از بهانه دادن دست معاندین در این شرایط حساس جلوگیری کنند.
مدیرحراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص چالش های پیش روی صنعت برق مباحث مفصلی مطرح و از مجموعه پرسنل حراست خواست تا از نهایت توان و تجربه خود جهت ایجاد فرصت های جدید استفاده نمایند.

کیانی در ادامه بر افزایش سطح تعاملات فی مابین فرماندهی انتظامی و حراست دستگاه های اجرایی شهرستان ها در خصوص کشف رمز اررزها، اخذ آمار صحیح روزانه سرقت شبکه های توزیع برق، و جمع آوری برق های غیرمجاز تاکید کرد و گفت: اگر قرار است اتفاق خوبی در حوزه تامین برق پایدار و مشترکین رخ دهد و از سرقت ها پیشگیری شود، باید از تمام ظرفیت ها به خصوص ظرفیت های جامع محلی، بسیج مردمی، دهیاری ها و شوراها هم بهره ببریم.
مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق خوزستان اضافه کرد: همچنین با نظارت و رصد اماکن خرید و فروش ضایعات برق در شناسایی مالخرهای حرفه ای این حوزه و معرفی متخلفین جهت برخورد قاطع به دستگاه قضایی اقدام شود.
مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق، در پایان ضرورت تامین امنیت هرچه بیشتر شبکه برق در راستای پایداری سازی و استمرار خدمت رسانی به مردم را از اولویت ها دانست و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و با اقدامات پیشگیرانه، از شبکه برق و پایداری آن صیانت کنیم، تا مردم به بهترین شکل ممکن از این خدمت بهره مند شوند.

تاریخ:
1401/03/19
تعداد بازدید:
1673
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal