شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان
دیدار دکتر خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با دکتر مسعود حمیدی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان با هدف برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف و ترویج رعایت الگوی مصرف همکاری آموزش و پرورش استان صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان این دیدار که برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف و ترویج رعایت الگوی مصرف بود، همکاری آموزش و پرورش استان، جمعیت دانش آموزان، اولیای دانش آموزان، فرهنگیان، و رسانه ها به عنوان گروه هدف اقدامات فرهنگی در این خصوص مد نظر قرار گرفته شد.
همچنین با هدف برنامه‌ریزی برای بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت مناسب این موضوع، در آستانه فصل گرم سال، کارگروه گذر از پیک مصرف برق، با عضویت ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیمای مرکز خوزستان و خانه مطبوعات استان تشکیل شد.
دکتر خدری در این دیدار، با تاکید براینکه الگوی مصرف باید از پرمصرفی به کم مصرفی تغییر داده شود، اظهارداشت: برای این تغییر باید کارهای فرهنگی بسیاری انجام شود.
همچنین دکتر حمیدی نژاد با استقبال از آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در مدارس، این اقدام را در راستای توسعه عنوان کرد و گفت: مدارس و مراکز آموزشی بخش دولتی تنها نهادهایی هستند که برای آن‌ها "الگوی مصرف" تعریف و پیش‌بینی شده است. 
تاریخ:
1401/02/02
تعداد بازدید:
1800
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal