شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
وضعیت اشتغال ایثارگران صنعت آب و برق خوزستان بررسی شد؛
لزوم اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو در شرکت های تابعه و وابسته
نشست بررسی امور ایثارگران وزارت نیرو با مدیران صنعت آب و برق خوزستان در محل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، بررسی روند اجرایی طرح تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان و فرزندان ایثارگر  مورد بحث این نشست بود. چالشها و موانع از سوی مدیران منابع انسانی ومشاور ایثارگران  صنعت آب و برق مطرح شد که از آن جمله می توان به پرداخت حق بیمه ایثارگران، رانندگان استیجاری،زمان اجرای دقیق احکام کارگزینی، شرکت های اقماری آب و برق، همسان سازی و دستورالعمل‌ها در کلیه شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو اشاره کرد.

رفع موانع سازمانی و بهبود وضعیت اشتغال ایثارگران وزارت نیرو وظیفه ماست

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این نشست گفت: تلاشگران صنعت آب و برق خوزستان، الگویی ارزشمند در وزارت نیرو هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف مهندسی و پشتیبانی در هشت سال دفاع مقدس ایفا نمودند.
سید یعقوب محمد مرادی افزود: ایثار و جهاد این تلاشگران همچنان جاری است و با ایثار و تعهد کارکنان وزارت نیرو، شاهد خدمات رسانی مستمر و پایدار به مردم ایران اسلامی هستیم.
محمد مرادی اظهار کرد: رفع موانع سازمانی و بهبود وضعیت اشتغال ایثارگران وزارت نیرو، وظیفه اخلاقی، دینی و سازمانی ماست و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه استان خوزستان خط مقدم دفاع مقدس بوده، اضافه کرد: بر این اساس مجموعه صنعت آب و برق خوزستان به دلیل ماهیت فعالیت و خدماتی که ارائه می دهند، بیش از سایر شرکت‌ها و سازمان‌های زیر"مجموعه وزارت نیرو درگیر پشتیبانی و خدمات رسانی به جبهه های دفاع مقدس بودند.
محمدمرادی در ادامه عنوان کرد: روند اجرای طرح تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران در صنعت آب و برق خوزستان نسبت به سایر شرکت‌های وزارت نیرو مطلوب‌تر و پیشرو است.

ضرورت ایجاد کارگروه‌های تخصصی استانی

همچنین وهابی؛ مشاور ایثارگران شرکت توانیر دراین نشست گفت: ایجاد کارگروه‌های تخصصی استانی جهت اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را ضروری دانست و بر تداوم فرهنگ ایثار در استان و اهمیت جایگاه صنعت آب و برق خوزستان در خدمات رسانی به راهیان نور، اربعین و عتبات عالیات تاکید کرد.
وی تاکید کرد: چارت سازمانی جدید برای فرزندان ایثارگرانی که فاقد چارت سازمانی هستند، ایجاد شود. همچنین اجرای دقیق و دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو در همه شرکت‌های تابعه و وابسته الزامی است.

مشاور شرکت توانیر در امور ایثارگران در پایان بر لزوم اجرای برنامه های حمایتی از خانواده شهدا وایثارگران در همه شرکت‌های تابعه و وابسته دروزارت نیرو تاکید کرد.

در ادامه مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای 5 و تقدیر از اهتمام وزیر نیرو در اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران؛ به نقش حیاتی صنعت آب و برق خوزستان در پشتیبانی از خطوط مقدم دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و جهاد همچنان در خوزستان تداوم دارد.
علی سلیمانی ضمن اظهار امیدواری از رفع موانع روند تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: جهت اجرای این طرح، بودجه مورد نیاز باید هرچه سریعتر تعیین شود.

تاریخ:
1400/10/23
تعداد بازدید:
2094
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal